همشهری آنلاین: تراکتورسازی برای فصل آینده با در اختیارداشتن ۱۳ سرباز تیم قدرتمندی را بسته است.

تراکتور سازی سرباز

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی با کمترین هزینه برای فصل آینده بازیکنان سربازی را جذب کرده که هر کدام برای تیم‌هایشان مهره‌های اصلی محسوب می شدند.کد این بازیکنان برای فصل اینده برای تراکتورسازی خورده که همین مساله اعتراضات تیم‌های دیگری را هم در پی داشته است. تراکتورسازی که بدون سروصدا مشغول تیم بستن است قصد دارد با همین بازیکنان سرباز و یکی، دو بازیکن قوی دیگر حضور قدرتمندی در لیگ پانزدهم داشته باشد.

این بازیکنان هزینه زیادی برای باشگاه ندارند و طبق بخشنامه‌ای که برای بازیکنان سرباز صادر شده است ماهیانه حقوق 150 هزار تومان دریافت می‌کنند. باشگاه تراکتور زیربار این مساله نرفته که پول بیشتری به این بازیکنان پرداخت کند و سربازان مجبور هستند با همین حقوق بسازند.

شجاع خلیل زاده، علی حمودی و سینا عشوری از سال گذشته همراه تراکتورسازی تمریناتشان را انجام داده‌اند و دوره آموزشی را گذرانده‌اند. آنها می‌توانند با مجوز سازمان نظام وظیفه فصل آینده تراکتور را همراهی کنند.

سامان نریمان جهان،شاهین ثاقبی، فرید بهزادی کریمی،پیمان کشاورز و سعید آقایی نیز جزو بازیکنان فصل قبل تراکتورسازی هستند که در این تیم دوران سربازی‌شان را می‌گذراندند. این بازیکنان سال گذشته از مهره‌های اصلی تراکتورسازی محسوب می‌شدند و فصل آینده هم در خدمت این تیم خواهند بود و در ترکیب تیم به تونی اولیویرا کمک خواهند کرد.

احمد عبدالله زاده بازیکن فصل قبل فولاد خوزستان برای گذراندن دوران سربازی از دیروز در تمرین تراکتورسازی شرکت کرد و در کنار سروش رفیعی بازیکنان جدید تراکتور برای فصل آینده هستند. بختیار رحمانی هم باید خدمت سربازی‌اش را در این تیم بگذارند اما هنوز در تمرین این تیم شرکت نکرده است.

محمد رضا اخباری دروازه بان سایپا در فصل قبل که پدیده این تیم بود خودش را مشمول خدمت سربازی کرد و فصل آینده درون دروازه این تیم خواهد ایستاد.

بدین ترتیب، تراکتورسازی برای فصل بعد تا اینجای کار 13 بازیکن سرباز دارد که با کمترین هزینه این بازیکنان خوب و اسمی جذب این تیم شدند.تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی تراکتورسازی بدون دردسر چند بازیکن خوب لیگ برتر را در اختیار دارد.

کد خبر 299904

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha