همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش در دو، سه روز آینده کامل می‌شود. برانکو ایوانکوویچ درباره جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس اظهار کرد:

branco

جلسه‌ای برگزار کردیم که کاملا متداول است. همه موضوعات را یک به یک مرور کردیم. درباره لیست اسامی بازیکنان و جریان کمپی که قرار است در خارج از کشور برگزار شود و همین طور کمپی که باید جایگزین آن شود و همین طور مشکلات جاری آکادمی فوتبال صحبت کردیم.

به گزارش ایسنا، او درباره حضور مدیر برنامه‌های ضرغام اسماعیل در باشگاه نیز گفت: باشگاه در حال مذاکره با اوست. مذاکره همیشه دو طرف دارد. هر دو کارگزاران امروز حضور داشتند. یعنی این که آنها علاقه دارند که ضرغام اسماعیل به پرسپولیس بپیوندد و این گام بزرگی است که این کار انجام شود.

برانکو درباره این که رزومه چند بازیکن خارجی به او داده شده است، گفت: هنوز رزومه هیچ بازیکنی را دریافت نکردم. چون باید در نظر داشت که تعداد محدودی از بازیکنان خارجی را جذب کنیم. یعنی فقط سه بازیکن خارجی غیرآسیایی و یک بازیکن آسیایی. اومانا در حال حاضر با پرسپولیس است و اگر با بازیکن کروات نیز قرارداد امضا شود، فقط یک جای خالی دیگر برای ما می‌ماند که آن هم برای یک مهاجم است.

او درباره دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس گفت: دوست ندارم زیاد درباره این مسئله صحبت کنم. این مسئله جزو اسرار کاری است.

برانکو درباره این که نگرانی‌هایی درباره پست بازیساز در پرسپولیس وجود دارد، گفت: مهاجم نوک حمله و گلزن واقعی را به سختی می‌توان پیدا کرد و اگر هم پیدا شود وحشتناک گران است. البته این بخش شامل پلی‌میکر هم می‌شود. همه پیگیر فوتبال جهانی هستند. یک چنین چهره‌ای کم پیدا می‌شود. از همه می‌خواهم که نام هیچ بازیکنی را نیاورند. راجع به اسامی تا زمانی که قرارداد امضا شود نباید صحبت کنیم چون به یک باره اوضاع از دست‌مان خارج می‌شود زیرا مذاکرات راحت نیستند.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی تیم پرسپولیس کامل می‌شود، گفت: در دو سه روز آینده پرسپولیس کامل می‌شود.

او همچنین درباره دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس گفت: سوشا مکانی سه مسابقه محروم نیست که یک مسابقه محروم است و دو محرومیت بعدی او تعلیقی است. ما به دنبال یک دروازه‌بان دیگر هستیم تا بتواند با سوشا رقابت کند.

کد خبر 299853

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha