پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» به کارگردانی رضا خطیبی به عنوان یک فیلم سه بعدی آخرین مراحل آماده سازی را برای حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان سپری می‌کند.

فیلم جنجال در عروسی

به گزارش ایسنا،فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» به کارگردانی سید رضا خطیبی سرابی و تهیه‌کنندگی و فیلمبرداری محمد احمدی که به صورت سه بعدی فیلمبرداری می‌شود در مرحله آماده‌سازی‌ست.

این فیلم سه بعدی که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید می‌شود محصول مشترک ایران و فرانسه است. مراحل ویوژال افکت و مراحل فنی در کشور فرانسه انجام گرفته و در جشنواره بین المللی فیلم کودک به صورت سه بعدی نمایش داده می‌شود.

خلاصه‌ی این فیلم به شرح زیر است:«در یک مراسم عروسی کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی‌دهند و به کلبه‌ای در انتهای باغ تبعید می‌کنند.بچه‌ها متوجه می‌شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند، لذا تصمیم می گیرند تا جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست.»

بازیگران :علیرضا خمسه، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام دوست، مرتضی ضرابی، محمد رضا بحری، مهدی قانع، صاحب حائری زاده، علیرضا حائری زاده، سعید خبیری، سوده محمدعلیپور و با حضور نوجوانان: محمد جواد رسایی، امیر حسین محرابی، کورش فلاح، فرزاد دهقان، علیرضا روئین تن، عارفه و عرفانه محمودی، محمد هادئی، علی کاظمی.

کد خبر 299807

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha