همشهری آنلاین: حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی هفته جاری و در راستای بازآفرینی، معاونت بین الملل دانشگاه آزاد را حذف و در تصمیمی دیگر معاون اداری مالی این دانشگاه را برکنار کرد.

به گزارش همشهري آنلاين، بر اساس طرح تجمیع2، تعداد معاونت‌های دانشگاه آزاد از 15 معاونت به 9 معاونت کاهش می‌یابد و کاهش مراکز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد از 26 به 7 مرکز، ادارات کل و دفاتر از 71 اداره‌کل به 42 اداره‌کل، مدیریت‌ها از 43 مدیریت به 24 مدیریت و ادارات و گروه‌ها در سازمان مرکزی از 302 اداره به 170 اداره اجرايي مي‌شود.

اجراي طرح تجميع2 بر اساس مصوبه هیات امناي دانشگاه آزاد كليد خورده و به گفته رئيس دانشگاه آزاد، كاهش هزینه‌های دانشگاه، افزایش فعالیت‌های دانشگاه، ارتقاء بهره‎وری، کاهش بروکراسی، عدم تمرکزگرایی و چابک‌سازی سازمانی از جمله مبانی تجدیدنظر در تشکیلات اين دانشگاه هستند.

رئيس دانشگاه آزاد، صرفه‌جویی مالی ناشی از بازآرایی تشکیلات دانشگاه آزاد را نزدیک به 87 میلیارد تومان در سال پيش‌بيني كرده و طرح تجمیع2 را مصداق تمرکززدایی از مرکز و سپردن امور به واحدهای استاني دانسته است.

بر اساس گزارش پايگاه رسمي دانشگاه آزاد، پس از حذف معاونت بين‌الملل دانشگاه آزاد اسلامي، دکتر انگجی كه سرپرستي معاونت امور بین‌الملل دانشگاه آزاد را بر عهده داشت، طي حكمي از سوي حميد ميرزاده به عنوان سرپرست واحد تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی منصوب شد.

همچنين براي اداره‌کل بین‌الملل دانشگاه آزاد كه از اين پس جايگزين معاونت بين‎‌الملل دانشگاه آزاد در ساختار اين دانشگاه مي‌شود، يك مديركل منصوب شد.

در پي اين تغييرات، دكتر حمید میرزاده با صدور حکمی دکتر حسین ابراهیمی مدیرکل واحدهای بین‌الملل و برون‌مرزی معاونت بين‌الملل سابق را به عنوان سرپرست اداره کل بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در آخرين احكام صادر شده از سوي ميرزاده، دکتر مرتضی احسانی به سمت معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد و سیدمحمد ابریشمی‌نیا معاون سابق اداری و مالی دانشگاه آزاد در سمت مشاور رئيس دانشگاه آزاد در امور اداری و مالی منصوب قرار گرفت.

کد خبر 299795

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha