همشهری آنلاین: تیم‌های ملی شمشیربازی اسلحه اپه مردان و سابر بانوان با کسب عنوان مشابه یازدهمی به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا پایان دادند.

Fencing

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا که از پنجشنبه هفته گذشته (4 تير) در سنگاپور آغاز شده است، از یکشنبه با برگزاری دیدارهای تیمی در هر دو بخش مردان و زنان پیگیری شد.

روز نخست دیدارهای تیمی به برگزاری پيكارهای اسلحه اپه مردان و سابر بانوان اختصاص داشت.

در این روز از مسابقات و در بخش اسلحه اپه مردان، تیم ایران در نخستین دیدار که در مرحله یک هشتم نهایی برگزار شد، با نتیجه 45 بر 30 مقابل استرالیا شکست خورد. ملی‌پوشان کشورمان که باید دیدارهای خود را برای کسب رده های نهم تا شانزدهم دنبال می‌کردند، در دومین دیدار مقابل هند به برتری 45 بر 35 دست یافتند.

هنگ کنگ سومین حریف تیم اسلحه اپه مردان بود که طی آن تیم کشورمان با نتیجه 45 بر 35 مغلوب شد. این تیم در چهارمین و آخرین دیدار اما مقابل میزبان مسابقات به برتری 45 بر 31 دست یافت و بدین ترتیب با کسب عنوان یازدهم به کار خود در این دوره از مسابقات پایان داد.

در بخش بانوان هم تیم اسلحه فلوره ایران در نخستین دیدار در جدول 16 تیمی مسابقات مقابل چین تاپیه متحمل شکست 45 بر 23 شد، سپس در مصاف با استرالیا صاحب برتری 45 بر 27 شده و به عنوان يازدهمي دست يافت.

 

کد خبر 299670

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha