سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: بحران مالی در پرسپولیس همچنان ادامه دارد و تعداد زیادی از بازیکنان این تیم هنوز با مسئولان این باشگاه به توافق نرسیده‌اند.

تمرین تیم پرسپولیس

در اين چند روز آنها بارها با مسئولان باشگاه مذاكره كردند اما در مورد مسائل مالي به توافق نرسيدند.نبود بودجه در فصل نقل و انتقالات، پرسپوليس را در وضعيتي بحراني قرار داده و ادامه اين روند قطعا جدايي بازيكنان تأثيرگذار اين تيم را به همراه خواهد داشت.

يكي از بازيكناني كه در آستانه جدايي قرار دارد مهدي طارمي است.او با اين باشگاه از لحاظ مالي به توافق نرسيده و قصد جدايي دارد.وكيل طارمي مي‌گويد:« با توجه به اين شرايط شانس ماندن طارمي در پرسپوليس يك درصد است. درخصوص پيشنهادهاي خارجي ترجيح مي‌دهم مدير برنامه‌هايش حرف بزند ولي در حال حاضر طارمي در مورد پيش قرارداد فصل بعد با باشگاه اختلاف دارد.او از فصل گذشته هم طلبكار است و امسال هم خواهان دريافت پيش‌قراردادش است چون سال گذشته ضرر كرد.البته طاهري با ما با صداقت حرف زد و گفت كه باشگاه پول ندارد.با اين وضعيت طارمي قطعا جدا خواهد شد.»

  • ناراحتي عاليشاه و احمدزاده

روز گذشته اميد عاليشاه مهاجم پرسپوليس هم به محل اين باشگاه رفت ولي بدون اينكه توافقي صورت بگيرد، باشگاه را ترك كرد. عاليشاه در جلسه با طاهري نتوانست به توافقات مورد نظر دست پيدا كند و با عصبانيت باشگاه را ترك كرد.فرشاد احمدزاده بازيكن جوان پرسپوليس هم كه از تراكتورسازي به اين تيم برگشته است، از دستمزد پيشنهادي پرسپوليس به‌شدت ناراضي است.او مي‌گويد:« مذاكرات من با مسئولان پرسپوليس بي‌نتيجه بود و آقايان به شكلي با من رفتار كردند كه گويا از يك تيم ته جدولي به پرسپوليس برگشته‌ام. قرارداد مالي من بايد نسبت به 3سال پيش افزايش پيدا كند اما نه رقمي كه باشگاه درنظر گرفته است. قرارداد مالي كه باشگاه پيشنهاد داده در‌شأن بازيكني در حد و اندازه‌هاي من نيست و نمي‌دانم روي چه حسابي اين پيشنهاد را به من داده‌اند.با شرايطي كه باشگاه اعلام كرده در پرسپوليس نمي‌مانم. به مسئولان باشگاه هم گفتم حاضرم مبلغي كه شما پيشنهاد داديد را به‌صورت نقدي به باشگاه بپردازم و رضايت‌نامه‌ام را بگيرم.»

  • علي‌عسگر: متأسفم

حميدرضا علي‌عسگر هم با پرسپوليس توافق نكرده است.او در مورد خبر جدايي‌اش از پرسپوليس مي‌گويد:« موضوع مهم به مطالبات من از باشگاه پرسپوليس مربوط مي‌شود، چيزي كه حق من است اما هنوز نتوانسته‌ام طلبم را بگيرم و قول‌هاي باشگاه هم عملي نشده است. با اين شرايط ماندن من در پرسپوليس بسيار سخت است و برخلاف ميل باطني‌ام بايد از اين تيم خداحافظي كنم.»مدافع - هافبك پرسپوليس تأكيد مي‌كند: «‌مسئولان باشگاه پرسپوليس طلب‌هاي مرا كه مربوط به گذشته است، قبول ندارند. »

کد خبر 299631

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha