مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۰
۰ نفر

ساماندهی چرخ‌دستی‌های بازار به شرکت پیک‌ بادپا واگذار شد تا با سر و سامان دادن به این نوع جابجایی بار دربازار بزرگ و خیابان‌های اطرافش، اینگونه حمل بار در این محدوده و در راستای طرح انضباط شهری منطقه ۱۲با قاعده و قانون همراه باشد.

غلامرضا ترابيان مديرعامل شركت پيك بادپا در گفت‌وگو با همشهري اعلام كرد كه قرار است در مرحله اول، شناسايي اين باربران و چرخ‌دستي‌‌ها انجام شود كه طي آن بنرهاي اطلاع‌رساني در محدوده بازار نصب خواهد شد تا اين افراد خودشان رابه كميته‌هاي ساماندهي معرفي كنند. براي هريك از باربران نيز پرونده‌اي جداگانه تشكيل مي‌شود.

لباس متحد‌الشكل، نصب پلاك 4رقمي روي چرخ، نصب شماره پلاك چرخ روي كاور باربران نيز انجام خواهد شد. به گفته وي در مرحله بعد قرار است شكل و شمايل چرخ‌ها نيز تغيير كند و همگي يكسان‌سازي‌ و البته مناسب براي حمل بار در بازار شود تا هم شهروندان آسيبي از تردد آنها نبينند و هم حجم بار را محدود كند. مديرعامل بادپا همچنين اظهار كرد كه به مرور و بعد از اجراي اين مراحل، محدوده فعاليت هر چرخ‌دستي نيز تعيين شده و اجازه فعاليت به آنها در خارج از محدوده‌هركدام داده نخواهد شد به همين دليل رنگ چرخ دستي‌ها نيز براساس محدوده فعاليتشان تعيين خواهد شد.

چرخي‌هاي بازار هم‌اكنون براي پيدا كردن مشتري به‌صورت دائم دراين محدوده تردد مي‌كنند اما آنگونه كه ترابيان اعلام كرده قرار است 10ايستگاه در بازار تهران راه‌اندازي شود و چرخي‌ها نيز در آنجا حضور داشته باشند و بعد از تماسي كه شهروندان با سامانه تلفني برقرار و نياز به حمل بار با چرخ را عنوان كردند، از نزديك‌ترين ايستگاه، چرخ دستي به محل اعزام شود.بعد از اجراي اين طرح چرخي‌هاي بازار اجازه تردد براي جذب مشتري نخواهند داشت.

کد خبر 299593

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha