همشهری آنلاین: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمی ۵ نفره برای انتخاب بازیکنان سال بعد قرمزها دارد.

branko

فارس نوشت: برانکو ایوانکوویچ برای تقویت تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد در پست‌های دفاع چپ و راست، مدافع وسط، هافبک دفاعی و نفوذی، مدافع وسط و دروازه‌بان بازیکن جذب کند.

بابک حاتمی مدافع راست پرسپولیس برای فصل آینده هم حفظ خواهد شد اما با توجه به اینکه مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی را نمی‌خواهد قطعا در پست دفاع وسط به دنبال یک مدافع شش دانگ است.

برانکو در نظر دارد در برخی از پست ها از بازیکن خارجی استفاده کند و از باشگاه خواسته اولویت را روی جذب بازیکن خارجی بگذارد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از امروز وپشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران آغاز می‌شود.

خبرآنلاین نيز نوشت: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس پس از دیدار با اعضای هیات مدیره پرسپولیس گفت: «در این جلسه با هیات مدیره آشنا شدیم و درباره مطالب زیادی صحبت نکردیم. هنوز حرف زیادی برای گفتن وجود ندارد، چرا که با بازیکنان‌مان قرارداد نبسته‌ایم.»

او درباره جذب سید جلال حسینی هم گفت: «الان نمی توانیم در این‌باره چیزی بگوییم، چرا که هیات مدیره جدید به تازگی معرفی شده‌اند و تفکرات جدید دارند. تا زمانی که قراردادی قطعی نشود نمی توانیم چیزی برای اذهان عمومی بگویم.»

برانکو تاکید کرد تیم فنی او درباره بازیکنان جدید باشگاه برای فصل بعد نظر می دهند. تیمی که متشکل است از: «این موضوع صحت دارد. من برای بستن تیم فصل، گروه مشاوران فنی دارم که دستیارانم هستند. ایگور پانادیچ، سنیپاچ و کریم باقری به من در این باره به من کمک می‌کنند.»

برانکو ایوانکوویچ در ادامه درباره آینده پر‌سپولیس گفت: «پر‌سپولیس باشگاه بزرگی است و فقط به دنبال یک هدف است. آن هم این است که بی رحمانه برای قهرمانی بجنگیم. هواداران باید به کار من اعتقاد داشته باشند، چرا که به دنبال بستن تیم قدرتمندی هستیم. مشکل بزرگ این است که در گذشته کارها به درستی انجام نشده است. کار مربی فقط تمرین دادن نیست و انتظار دارم که ابزار کافی برای پیروزی را برایم فراهم کنند. هیات مدیره جدید پر‌سپولیس حتی بیشتر از گذشته به من اعتقاد دارند و هر آنچه انتظار داشتند را به من انتقال داده‌اند.

او درباره دریافت مطالباتش هم گفت: «قرار است که این مشکل به زودی برطرف شود، اما هنوز حل نشده است. امیدوارم که این مشکل را حل کنند.تکلیف بر این است که هر‌ چه‌ سریع‌تر برنامه‌هایمان را ارائه دهیم تا در مسیر صحیح خود قرار بگیریم. سرپرست جدید دو ، سه روز است که به باشگاه اضافه شده است.»

کد خبر 298572

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha