سه‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت کرمان موتور اعلام کرد که این مجموعه با معرفی خودرو لیفان ایکس ۵۰ ارزانترین شاسی بلند بازار ایران را در نمایشگاه خودرو شیراز معرفی می‌کند.

لیفان

ایسنا نوشت: سیدمحمدرضا میرعلینقی افزود: با توجه به افزایش حجم تقاضای موجود در بازار ایران برای خرید خودروهای شاسی بلند، برنامه‌ریزی برای تولید این خودرو شاسی بلند کوچک و اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته این خودرو ابتدا با موتور 1500 سی سی اتوماتیک و دنده ای در ایران تولید خواهد شد.

میرعلینقی با بیان اینکه خودرو لیفان ایکس 50 استاندارد آلایندگی یورو 5 را دارا است، افزود: برخورداری از سیستم EOBD و سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ‌ها از دیگر ویژگی این خودرو است.

وی با بیان اینکه خودرو لیفان ایکس 50 از امکانات جانبی متنوعی برخوردار است، افزود: در تلاش هستیم سهم قابل توجهی از بازار خودروهای شاسی بلند را به این خودرو اختصاص دهیم.

مدیرعامل کرمان موتور تصریح کرد: امکاناتی همچون سانروف، سیستم ترمز ضد قفل ABS و سیستم ترمز کمکی BAS، سنسور دنده عقب، صندلی چرمی، رینگ آلومینیومی و سایر امکانات کاربردی دیگر از مهمترین ویژگی‌های خودرو لیفان ایکس 50 است.

وی گفت:پیش فروش این خودرو از 24 خردادماه جاری در نمایندگی های مجاز کرمان موتور آغاز می‌شود و در عین حال متقاضیان می توانند از روز 23خردادماه با مراجعه به سایت کرمان موتور و شبکه نمایندگی‌ها از شرایط پیش فروش اطلاع حاصل کنند.

کد خبر 297657

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha