همشهری آنلاین: سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت که آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان قانون اساسی به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

دکتر عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات که با خبرنگار مهر گفتگو می کرد،‌ متذکر شد: آیت الله جنتی در جلسه اخیر شورای نگهبان و با رای اکثریت اعضا به ریاست هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات برگزیده شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد که مسئولیت سخنگویی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس هشتم و پیگیری امور اجرایی هیئت بر عهده او قرار دارد.

آیت الله احمد جنتی، حجت الاسلام صادق لاریجانی، حجت الاسلام عباس کعبی، محمدرضا علیزاده و دکتر عباسعلی کدخدایی در در جلسه هفدهم مرداد ماه شورای نگهبان و بر اساس ماده یک قانون نظارت این شورا بر انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان اعضای این هیئت انتخاب شدند.

کدخدایی در ادامه، از آغاز بررسی اسامی پیشنهادی برای عضویت در هیئت های نظارت استان ها و هیئت مرکزی نظارت خبر داد و تاکید کرد: ارسال اسامی از استان ها به هیئت مرکزی همچنان ادامه دارد و احکام آنها پس از تایید هیئت مرکزی صادر خواهد شد.

او متذکر شد هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی تا کنون در خصوص هیئت نظارت هیچ یک از استان ها نظر نداده و رای این هیئت پس از بررسی کلیه اسامی پیشنهادی و تعیین تکلیف برای همه استان ها اعلام می شود.

کد خبر 29720

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز