همشهری آنلاین: وزیر کشور با بیان این که موضوع انرژی هسته‌ای در چارچوب منافع ملی با هدایت رهبری، اجرای دولت و نظارت مجلس و دیگر دستگاه های نظارتی به پیش می رود، گفت: بنده به عنوان وزیر کشور اعلام می کنم که هیچ مجوزی را له یا علیه این موضوع که مورد اجماع عمومی و رهبر معظم انقلاب است نخواهیم داد.

رحمانی فضلی

به گزارش ايرنا؛ عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه-9 خرداد-در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور که در تالار بزرگ کشور در حال برگزاری است، افزود: به هیچ عنوان تجمعی در کف خیابان نخواهیم داشت و با شدت با این موضوعات برخورد می کنیم.

رحمانی فضلی خطاب به فرمانداران تاکید کرد: با نزدیک شدن به فضای انتخابات و نیز با عنایت به فرمایشات رهبری به شدت باید از این موضوعات پرهیز شود.

وی با بیان این که برگزاری انتخابات باید مبتنی بر نشاط، وحدت و انسجام باشد، تصریح کرد: نباید با تحریک مباحث قومی، اقلیت ها و اقوام جامعه را دچار تشنج کنیم تا آثار سوء آن تنش ها بر وحدت، انسجام و امنیت ملی سایه بیفکند.

وزیر کشور همچنین خطاب به فرمانداران تاکید کرد: یقینا در زمان انتخابات و دو ماه پیش از زمان برگزاری، سیاستهای تبلیغاتی و نیز خطوط قرمز تبلیغاتی را به شما فرمانداران اعلام خواهیم کرد.

 وزیر کشور افزود: برخی به هر دلیل می‌خواهند از توان دستگاه‌های حاکمیتی سوءاستفاده کنند اما نباید اجازه دهیم از ظرفیت دولت در جهت انتخابات سوءاستفاده شود.

رحمانی فضلی گفت: موضوع انتخابات به عنوان موضوع اصلی که امسال با آن مواجه هستیم یکی از مراحل آزمایش و از مراحل سنجش میزان اعتماد و سنجش میزان توجه مردم به دولت و حاکمیت است.

وی افزود: اگر انتخابات ما از منظر مردم خدشه‌دار شود و مردم احساس کنند که مشی و روش سالم برگزاری انتخابات از سوی مسئولین دچار اشکال شده، درجه اعتمادشان نه تنها به دولت بلکه به حاکمیت و نظام کم می‌شود.

وزیر کشور گفت: ما به عنوان دولت به دنبال حمایت از هیچ حزب و گروهی نیستیم و به دنبال این نیستیم که فرد خاصی رأی بیاورد بلکه به دنبال رعایت عدالت در انتخابات هستیم و همچنین به دنبال این هستیم که اعتماد به نظام در قالب انتخابات تقویت شود.

کد خبر 296657

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha