همشهری آنلاین: فینال رشته تفنگ ۱۰ متر بادی بانوان به پایان رسید و الهه احمدی در رده هشتم جهان ایستاد.

E.Ahmadi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، فینال رشته تفنگ ۱۰ متر بادی بانوان در روز نخست مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ به پایان رسید و الهه احمدی با قرار گرفتن در بین ۸ ورزشکار مطرح جهان در فینال، در پایان این رقابت توانست در رده هشتم جهان بایستد.

با پايان مرحله نیمه نهایی مسابقات تفنگ ۱۰ متر بادی آقایان حسین باقری، تنها نماینده کشورمان علی رغم مقام سیزدهمی در راند اول، در مجموع در نیمه نهایی در جایگاه بیست و هشتم قرار گرفت.

در دومین روز از مسابقات جام جهانی مونیخ، در مرحله مقدماتی رشته تپانچه ۵۰ متر مردان، تنها نماینده کشورمان، محمد احمدی نتوانست وارد فینال شود و با کسب امتیاز ۵۵۴ از بین ۷۰ ورزشکار شرکت کننده در جایگاه سی و یکم جهان ایستاد.

تیم تپانچه ۲۵ متر بانوان کشورمان با ترکیب بهناز غلامی، سارا میرابی و فاطمه حسینی در دو بخش تپانچه سرعت و دقت به رقابت با حریفان پرداخت.

این بخش که با حضور ۱۰۵ کشور جهان برگزار شد، در پایان هر دو مرحله (سرعت و دقت) غلامی توانست با کسب امتیاز مجموع ۵۶۹ در مکان پنجاه و هفتم رده‌بندی این رشته قرار گیرد و حسینی با ۵۵۶ امتیاز و میرابی با ۵۵۲ امتیاز رده های هشتاد و ششم و نودو یکم را به خود اختصاص دادند، ضمن این که الهام هریجانی در رشته تپانچه ۲۵ متر بانوان در (mqs) ذخیره قرار داشت.

در رشته تفنگ ۵۰ متر درازکش مردان كه با حضور ۱۴۰ ورزشکار از سراسر جهان پیگیری شد، حسین باقری نتوانست امتیاز لازم را برای مرحله بعد به دست آورد و با کسب امتیاز ۶۱۳٫۱ در رده پنجاه و هشتم جهان ایستاد و از صعود به مرحله بعد بازماند.

مسابقات جام جهانی آلمان با حضور ۹۰۶ ورزشکار از ۸۶ کشور جهان از ۵ لغایت ۱۲ خرداد ماه در شهر مونیخ برگزار می‌شود که سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو در آن توزیع می‌شود.

 

کد خبر 296613

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha