همشهری آنلاین: تیم مهرام که در دو بازی مغلوب دانشگاه آزاد شده بود، در بازی سوم و چهارم فینال موفق به شکست حریف شد تا دو تیم سه بر سه مساوی بوده و بازی پنجم تکلیف قهرمان فصل را روشن نماید.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، تیم مهرام که در بازی سوم چیزی برای از دست دادن نداشت، اجازه نداد تا دانشگاه آزاد در کوارتر اول بازی را در دست بگیرد تا کوارتر اول با نتیجه مساوی 17 به پایان برسد.

در کوارتر دوم تیم مهرام با نفوذهای اصلانی و ساهاکیان و امتیازآوری حامد حدادی موفق شد در مجموع با نتیجه 40 بر 33 نیمه نخست را به نفع خود خاتمه دهد.

در کوارتر سوم تیم دانشگاه آزاد موفق شد بازی را در امتیاز 43 برابر کند، اما در ادامه هم بازیکنان مهرام جریان بازی را به نفع خود تغییر دادند و اختلاف را به 10 امتیاز رساندند. در ادامه ریچارد با پرتاب‌های سه امتیازی خود اختلاف بازی را کمتر کرد اما همچنان در پایان کوارتر سوم هم مهرام در مجموع 63 بر 54 از حریف خو پیش بود.

کوارتر چهارم بازی نزدیکی در جريان بود، اما دین با پرتاب‌های سه امتیازی مهرام را 10 امتیاز پیش انداخت و این اختلاف با وجود تلاش بازیکنان دانشگاه ادامه داشت تا در نهایت مهرام موفق شد با شکست 85 بر 77 دانشگاه آزاد همچنان امید به قهرمانی داشته باشد.

بازی چهارم فینال ساعت 15:30 جمعه 8 خردادماه در سالن بسکتبال آزادی برگزار شد.

تیم مهرام در بازی چهارم نیز مقتدارنه ظاهر شدند و در همان کوارتر نخست بیش از 10 امتیاز از دانشگاه آزاد پیش افتادند و در پایان 10 دقیقه نخست 27 بر 16 تیم برتر میدان بود.

بازی خوب بازیکنان مهرام در کوارتر دوم هم ادامه داشت و دانشگاه آزاد با قبول شکست با نتیجه 48 بر 31 نیمه نخست را به پايان برد.

شروع بسیار خوبی که مهرام در نیمه دوم داشت بیش از پیش کار دانشگاه را برای جبران نتیجه دشوار کرد، به نحوی که اختلاف بازی به 23 امتیاز رسید و با نتیجه 74 بر 51 کوارتر سوم پایان یافت.

بازیکنان دانشگاه که چیزی برای از دست نداشتند، در کوارتر چهارم با استفاده از بازیکنان جوان شدت حملات خود را بیشتر کردند، اما نتوانستند در مقابل بازیکنان مهرام کاری از پیش ببرند و در نهایت نیز 93 بر 79 این دیدار را واگذار کردند تا پایان سریال فینال به قسمت پنجم برسد.

بازی پنجم فینال ساعت 16:00 روز دوشنبه 11 خرداد ماه در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال برگزار می‌گردد این دیدار به صورت مستقیم از شبکه سوم پخش خواهد شد.

 

کد خبر 296599

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha