همشهری آنلاین: نمایش «انگار در چشمان تو اسب می دود» به کارگردانی طاها ذاکر و بازی بهاره رهنما چهارشنبه ۶ خرداد ماه با حضور احمد مسجدجامعی افتتاح شد.

نمایش

به گزارش مهر، نمایش «انگار در چشمان تو اسب می دود» نوشته سهراب حسینی و کارگردانی طاها ذاکر چهارشنبه ۶ خرداد ماه با حضور احمد مسجد جامعی رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در سالن تئاتر «مکتب تهران» افتتاح شد.

این اثر نمایشی با بازی بهاره رهنما دوشنبه ۶ خرداد ماه ویژه خبرنگاران و عکاسان به صحنه رفته و سه شنبه ۷ خرداد نیز برای هنرجویان «مکتب تهران» اجرا شده بود به همین جهت چهارشنبه اولین اجرای رسمی نمایش به حساب می آمد.

نمایش انگار در چشمان تو اسب می دود

مسجد جامعی قبل از آغاز اجرای «انگار در چشمان تو اسب می دود» درباره «مکتب تهران» گفت: از قرن های گذشته مکتبی به نام «مکتب تهران» به عنوان یک مکتب هنری در شهر تهران وجود داشته است که بسیاری از هنرها از جمله موسیقی، نقاشی و حتی هنرهای نمایشی را در خود پرورش داده است. امیدوارم جلال تهرانی و موسسه فرهنگی، هنری و آموزشی مکتب تهران بتواند دوباره یک سبک خاص تئاتری را به تهران بازگرداند.

این عضو شورای شهر تهران درباره فعالیت‌های بهاره رهنما نیز عنوان کرد: معمولا فعالیت‌های بهاره رهنما و نمایش‌های وی را به عنوان یک زن فعال هنرمند دنبال می کنم. خوشحالم که در این نمایش به نوعی به داستان زن سرخپوش خیابان فردوسی پرداخت شده است چون معتقدم جای این سوژه عجیب در آثار نمایشی ما خالی بود.

بهاره رهنما/ انگار در چشمان تو اسب می دود

نمایش «انگار در چشمان تو اسب می دود» هر شب ساعت ۲۰ در «مکتب تهران» به صحنه رفته و بعد از اتمام اجرا در این سالن در مکان دیگری به مدت یک ماه اجرا خواهد شد. 

کد خبر 296564

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha