همشهری آنلاین: علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت تهران از حاشیه‌های ناشایستی که میزبان عربستانی برای آنها به وجود آورد سخن گفت.

منصوریان علیرضا

به گزارش "ورزش سه"، علی‌رضا منصوریان در رابطه با اتفاقات عربستان و حواشی بازی این تیم در عربستان گفت: به ما خیلی سخت گذشت، شرایط سختی داشتیم و فکر می‌کنم شرایط ما از پرسپولیسی ها سخت تر بود، معطلی زیادی در فرودگاه دشتیم، البته در هتل با ما برخورد خوبی داشتند اما وقتی وارد زمین شدیم بازهم هواداران این تیم با ادبیات بدی با ما برخورد داشتند، قبل از شروع بازی سرود ملی عربستان را پخش کردند، نمی دانم شاید بازی با نفت برای آنها بازی ملی محسوب می‌شد!

وی ادامه داد: ولی در نهایت کاری را که لازم بود کردیم و توانستیم با موفقیت این مرحله را رد کنیم. البته اگر ما می‌توانستیم از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم قطعا می‌توانستیم نتیجه این بازی را به سود خودمان تمام کنیم. بهرحال تیم ما جوان است و میانگین سنی پایینی دارد، شاید یکی از دلایل فرصت سوزی‌های تیم ما همین جوان بودن تیم بود.

سرمربی تیم نفت تهران درباره حواشی پایان این بازی گفت: ما بعد از بازی نیم ساعت در زمین بودیم، متاسفانه زننده‌ترین اتفاقی که آنجا دیدیم وقتی بود که ارسلان مطهری می‌خواست با یکی از بازیکنان آنها دست بدهد اما آنها وی را با بطری زدند. گرچه مدیرشان بعدا بابت این موضوع از ما عذرخواهی کرد. در ضمن من معتقدیم که فضایی که از سمت دولت عربستان به سمت تماشاچی‌های این تیم انتقال پیدا کرد، فضای منفی و جو بدی ایجاد کرده بود. من در کنفرانس هم گفتم که زمانی که تیم الاهلی به تهران آمد ما میزبانی خوب و گرمی داشتیم، حتی بنده آی دی کارت خودم را به رئیس آنها دادم تا بتواند در ورزشگاه حضور پیدا کند اما متاسفانه عربستانی‌ها اینگونه جواب ما را دادند.

منصوریان در پایان راجع به لفظ حیدر حیدر در پایان این بازی گفت: ما قبل از هربازی و در پایان هربازی که منجر به پیروزی شود از این نام استفاده می کنیم خیلی دوست داشتم که در جده نیز این نام مبارک را به زبان بیاوریم که این اتفاق هم افتاد و به آرزوی‌مان رسیدیم.

کد خبر 296553

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha