همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه ای کاش سازمان خصوصی‌سازی تصمیم خود را زودتر اعلام می کرد، گفت: با این اتفاق ما از فردا کار مذاکره با مربیان را به طور جدی آغاز خواهیم کرد.

افشارزاده

 

بهرام افشارزاده در گفتگو با مهر در خصوص لغو کامل واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، گفت: بالاخره این تصمیمی است که گرفته شده است اما ای کاش سازمان خصوصی سازی تصمیم خود را زودتر اعلام می‌کرد تا در این مدت با بلاتکلیفی مواجه نبودیم.

وی اضافه کرد: ما از امروز کار را شروع می‌کنیم و برنامه‌ها را به طور جدی پیش خواهیم برد. قرار بر این شد شنبه (9 خرداد) هیات مدیره باشگاه تشکیل جلسه دهد و به طور کامل در این جلسه در خصوص وضعیت تیم در فصل نقل و انتقال، انتخاب کادر فنی، بودجه در نظر گرفته شده برای فصل آتی و سایر مسائل تصمیم گیری خواهیم کرد.

افشارزاده در پاسخ به این سئوال که آیا مذاکره با مربیان را به طور جدی از امروز آغاز خواهید کرد، گفت: ما از امروز دنبال کارها می‌رویم ولی باید بگویم از فردا مذاکرات جدی ما با مربیان مدنظر آغاز خواهد شد. در این مدت هیچ صحبتی با هیچ مربی نداشته‌ایم اما حالا دیگر نباید فرصت را از دست بدهیم و به طور جدی مذاکرات را آغاز خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه از چند مربی خارجی رزومه گرفته شده است، عنوان کرد: گرفتن رزومه دلیلی بر مذاکره نیست، ما فقط رزومه چند مربی را مطالعه کرده‌ایم اما تا امروز با هیچ مربی وارد گفتگو نشده بودیم. حالا با شرایطی که سازمان خصوصی سازی به وجود آورده، کار مذاکرات را آغاز خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که پیش‌بینی شما بر انتخاب یک مربی داخلی است یا خارجی، گفت: بیایید با هم با منطق صحبت کنیم، هیچکس از یک ساعت بعد خود خبر ندارد، بنابراین نمی‌توان گفت که مربی داخلی خواهد بود یا خارجی. ما مذاکرات را آغاز می‌کنیم و بهترین تصمیم ممکن را برای استقلال خواهیم گرفت.

کد خبر 296456

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha