مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
۰ نفر

جواد عزیزی : حتما تا حالا از اتفاق تازه‌ای که در روزنامه رخ داده‌، باخبر شده‌اید. چند روزی است که در صفحات مختلف، شماره‌ پیامکی بالای هر صفحه درج می‌شود که در آن نوشته شده: ‌

شماره

«‌پيامك شما را درباره اين صفحه مي‌خوانيم.»در واقع شما از طريق اين شماره پيامك مي‌توانيد با خبرنگاران و دبيرگروه صفحه‌ مورد علاقه‌تان در ارتباط باشيد. پيامك‌هاي شما بدون هيچ واسطه‌اي به آنها مي‌رسد و اين امكان فراهم شده كه در همان لحظه‌اي كه داريد گزارش، خبر يا يادداشتي را مطالعه مي‌كنيد، نظرتان را هم درباره آن مطلب برايمان ارسال كنيد و البته اين اطمينان را هم داشته باشيد كه نظرتان، توسط نويسنده همان مطلب خوانده خواهد شد.

علاوه بر ارسال نظرات، امكاني هم فراهم شده تا درصورت بروز حادثه‌اي در اطرافتان آن را به ما اطلاع دهيد. حتي مي‌توانيد به ما سوژه پيشنهاد كنيد و قول مي‌دهيم درصورت امكان پيگيري سوژه و انتشار آن در روزنامه، گزارش پر و پيماني درباره‌اش تهيه كنيم.
اين را به‌خاطر داشته باشيد كه در گروه حوادث همه تلاش من و همكارانم تهيه گزارش‌هايي درباره مهم‌ترين و تازه‌ترين حوادثي است كه در نقاط مختلف كشور يا ديگر نقاط دنيا رخ مي‌دهند.

با اين حال هدف ما فقط پرداختن به اخبار جنايي و تلخ نيست و تلاش مي‌كنيم در كنار اين اخبار، گزارش‌هايي درباره اتفاقات جالب، خواندني و پندآموز هم تهيه كنيم تا از اين طريق بتوانيم سياه و سفيد حوادث را بيشتر و بهتر به مخاطبان نشان دهيم. پس شما هم از اين به بعد و از طريق همين شماره پيامكي كه بالاي صفحه مي‌بينيد، مي‌توانيد به ما در رسيدن به هدفمان كمك كنيد. در همين چند روز كه از اين اتفاق تازه مي‌گذرد، پيامك‌هاي شما درباره پيشنهاد اضافه كردن ستون‌‌ جديد به صفحه حوادث، تشكر و قدرداني‌تان از همكاران گروه و نظرهايتان درباره اخباري كه در روزهاي اخير منتشر كرديم به‌دستمان رسيد و با خواندن تك‌تك آنها دلگرم شديم كه با اين امكان جديد بيشتر از گذشته مي‌توانيم شما را در كنار خودمان حس كنيم و از نظرات‌تان براي پربارتر شدن صفحه كمك بگيريم. بي‌صبرانه منتظر نظرات، پيشنهادها و انتقادات شما هستيم.

کد خبر 296351

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha