سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: امرالله احمدجو از روزهای رکود سینما و تلویزیون سخن گفت و به این موضوع اشاره کرد که مشغول نگارش کتاب است اما عجله‌ای برای انتشار آثارش ندارد.

امرالله احمد جو

به گزارش مهر؛ امرالله احمدجو فیلمنامه‌نویس و کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره تازه‌ترین فعالیت‌هایش گفت: نوعی رکود در سینما و تلویزیون فراگیر شده است. در تلویزیون که گویا سیاست جدیدی در کار است و سراغی از ما گرفته نمی‌شود.

اوضاع سینما بدتر از تلویزیون است

وی افزود: البته من هم نمی‌دانم اکنون چه کاری اولویت دارد و طرح خاصی هم برای تلویزیون ندارم. اوضاع سینما هم که بدتر است و تهیه‌کننده‌ها حاضر به کار نمی‌شوند.

کارگردان مجموعه‌های «روزی روزگاری» و «تفنگ سرپر» تأکید کرد: به تازگی اداره کل نمایش سیما راه افتاده و دوستان در برنامه‌ریزی‌های جدید تلاش می‌کنند خودشان را پیدا کنند، بنابراین در این دوران موقت کمتر برنامه‌سازی صورت می‌گیرد.

احمدجو یادآور شد: فیلمنامه جدیدی ندارم اما برخی از کارهایم هستند که از قبل مانده‌اند و به سرانجام نرسیده‌اند. کاری در حوزه دفاع مقدس دارم که فرصت اجرای آن را نداشته‌ام و تکلیف دیگر کارهایم نیز اینگونه است.

عجله‌ای برای انتشار آثارم ندارم

وی درباره کارهای فعلی خود نیز توضیح داد: قصه‌هایی را برای چاپ آماده می‌کنم، داستان‌های کوتاهی که حال و هوای خاص خودشان را دارند. با این حال گرچه این روزها مشغول نگارش کتاب هستم اما عجله‌ای برای انتشار آثارم ندارم.

کد خبر 296331

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha