همشهری آنلاین: دکتر اکرمی نیا معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق در جمع فرماندهان و کارکنان این منطقهگفت: پیروزی خرمشهر برکات بسیار زیادی داشته است که از جمله آن ها عزل بنی صدر، انسجام و وحدت در بین مسئولین لشکری و کشوری و تغییر دادن موازنه قدرت در منطقه به نفع ایران بوده است.

اکرمی نیا

وی در ادامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به اتفاقات رخ داده در خلیج فارس اشاره نمود و بیان داشت: ما در این منطقه با دو گفتمان اصلی مواجه هستیم یکی سازش و دیگری مقاومت که رهبر آن ایران است. برخی کشور های منطقه با ایجاد جنگ‌های نیابتی در سطح خاور میانه سعی می کنند به مقابله با جریان مقاومت بپردازند ولی به دلیل نفوذ و قدرت ایران هیچ یک از گزینه های آنان تا کنون به نتیجه نرسیده است.

سرهنگ اکرمی نیا با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: یکی از هدف های آمریکایی‌ها ازطولانی کردن و به چالش کشیدن مذاکرات هسته‌ای، دو قطبی کردن جامعه ایران به صورت موافقین مذاکره و مخالفین مذاکره است و هدف دیگر که مهمتر است القا تاثیر مساله هسته‌ای بر معیشت مردم است به خاطر همین است که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در سخنان خود بیان داشتند: که ما باید به مولفه‌های قدرت درون زای اقتصاد و تولید خود اتکا نموده و در تمامی ابعاد آنها را افزایش دهیم.

کد خبر 296310

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha