همشهری آنلاین: دانشگاه آزاد بازی دوم فینال را هم با برتری پشت سر گذاشت و در مجموع ۳ بر ۱ از مهرام پیش افتاد.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، بازیکنان تیم دانشگاه آزاد با روحیه دو چندان آغازگر بازی دوم فینال بودند و همین امر باعث شد تا در همان کوارتر اول بازیکنان تاثیرگذار مهرام را به خوبی مهار کرده و با کار تیمی موفقی که به نمایش گذاشتند این تایم بازی را 25 بر 14 به نفع خود پایان دهند.

در کوارتر دوم مهرامی‌ها عملکرد بهتری داشتند و توسط سجاد مشایخی بازی را در امتیاز 29 به تساوی کشاندند، اما در ثانیه‌های پایانی با پرتاب 3 امتیازی ریچارد، این تیم دانشگاه آزاد بود که با برتری در نتیجه 36 بر 33 در نیمه نخست به رختکن رفت.

در نیمه دوم باز هم مهرامی‌ها شروع بهتری داشتند و 50 بر 46 نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دادند، اما در نهایت با وجود این که هر دو تیم در کوارتر سوم به صورت مساوی 22 امتیاز کسب کردند، با توجه به برتری نیمه نخست، این تیم دانشگاه ازاد بود که با نتیجه 58 بر 55 همچنان از مهرام پیش بود.

بازیکنان دانشگاه آزاد در کوارتر چهارم با حفظ برتری خود در نهایت موفق شدند با نتیجه 77 بر 67 دومین شکست بازی فینال را به حریف خود تحمیل نمایند.

با دو پیروزی که دانشگاه در خانه به دست آورد، برای تصاحب جام قهرمانی فقط نیاز به یک برتری دارد و در مقابل مسیر مهرام برای قهرمانی دشوارتر شد.

بازی سوم فینال ساعت 16:00 روز پنجشنبه 7 خرداد ماه به میزبانی مهرام در سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌گردد. این دیدار به صورت مستقیم از شبکه ورزش سيما پخش خواهد شد.

 

کد خبر 296268

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha