مرد دوزنه که با همسر دومش دچار اختلاف شده بود دست به قتل عام خانوادگی زد و ۳ نفر را به کشتن داد.

محل جنایت

ساعت10:30 ديروز اهالي محله كوي استرآبادي گرگان صداي تيراندازي از خانه‌اي را شنيدند و به خيابان آمدند.همزمان دختر نوجواني را ديدند كه از خانه‌اي بيرون دويد و پا به فرار گذاشت. پس از آن مرد مسلحي نيز درحالي‌كه پا برهنه بود به‌دنبال دختر جوان رفت و گلوله‌اي به سمت او شليك كرد. شاهدان با ديدن اين صحنه موضوع را به پليس اطلاع دادند و دقايقي بعد تيمي از مأموران پا در محل حادثه گذاشتند.

در بررسي‌ها معلوم شد كه دختر 14ساله بر اثر شليك گلوله به قتل رسيده است. اما او نخستين قرباني مرد تيرانداز نبود؛ چراكه كارآگاهان وقتي وارد خانه‌اي كه دختر جوان از آنجا فرار كرده بود شدند، جسد مرد ميانسال و زن جواني را ديدند كه با شليك گلوله جان باخته بودند. آنها مادر و پدربزرگ دختر نوجوان بودند و مرد تيرانداز كسي جز همسر زن جوان نبود. از سوي ديگر كارآگاهان اطراف ساختمان را تحت محاصره قرار دادند و دقايقي بعد عامل جنايت مسلحانه را در ساختماني نيمه‌كاره دستگير كردند.

از وي يك عدد اسلحه وينچستر به همراه يك كيسه كوچك فشنگ كشف و حدود 5گلوله نيز در صحنه پيدا شده است.متهم در بازجويي‌ها به قتل عام اعتراف كرد و گفت: 2سال پيش با وجود اينكه همسر و فرزند دارم ،‌زن دوم گرفتم اما چند وقت پيش با و ي دچار اختلاف شدم. درگيري ما ادامه داشت تا اينكه روز حادثه با اسلحه اي كه داشتم او ، پدرش و دختر نوجوان او را به قتل رساندم. به‌گزارش همشهري، تيمي از مأموران با دستور سرهنگ اكبري رئيس پليس آگاهي استان گلستان تحقيقات خود را از متهم شروع كردند تا زواياي پنهان و انگيزه اصلي او از اين 3 قتل مسلحانه فاش شود.

کد خبر 296227

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha