همشهری آنلاین: رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال با بیان این‌که دو گزینه خارجی و سه گزینه داخلی برای تصدی‌گری سکان سرمربی‌گری باشگاه استقلال وجود دارد، گفت:علیرضا منصوریان یکی از این گزینه‌هاست.

استقلال

مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: هیأت مدیره باشگاه استقلال در هفته جاری با برگزاری جلسه‌ای سکاندار هدایت تیم استقلال را مشخص می‌کند. طبیعتاً کسی انتخاب می‌شود که بهترین برنامه را برای سال آینده داشته باشد.

وی با بیان این‌که برای هدایت باشگاه استقلال گزینه‌های داخلی و خارجی وجود دارد، گفت: حداقل دو گزینه خارجی و سه گزینه داخلی داریم که قرار است برنامه‌های آنان در جلسه هیأت مدیره مورد بررسی قرار دهیم. البته آقای قلعه‌نویی نیز می‌تواند برنامه دهد که ما کاملترین‌ برنامه را در نهایت انتخاب می‌کنیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال با تأکید بر این‌که قلعه‌نویی مربی بزرگی است و زحمات فوق‌العاده‌ای برای باشگاه استقلال کشیده است، افزود: نباید در مورد آقای قلعه‌نویی دچار شتاب‌زدگی شویم. بالأخره ایشان مربی بزرگی است که خدمت زیادی برای استقلال کرده است. قطعاً‌ باید شأن ایشان رعایت شود، بر همین اساس آقای قلعه‌نویی می‌تواند یکی از گزینه‌های سرمربی‌گری استقلال باشد و برنامه ارائه دهد.

وی همچنین گفت: منصوریان نیز یکی از گزینه‌های سرمربی‌گری استقلال است.

کد خبر 296189

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha