دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: اعلام برنده مزایده چهارم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس لغو شد

سرخابی دربی

به گزارش "ورزش سه"، درشرایطی که خبرنگاران خود را آماده حضور در سازمان خصوصی سازی و مخابره آنلاین خبرهای مربوط به مزایده چهارم می‌ کردند، از سازمان خصوصی سازی خبر رسید که جلسه تعیین نام برنده مزایده چهارم لغو شده است.

 ظاهرا روز گذشته ( يكشنبه 3 خرداد) جلسه‌ای با حضور سران این پروژه برگزار شده و نتیجه آن، همین به تعویق انداختن جلسه اعلام نام برنده بوده است. در حال حاضر مشکل این است که وزارت ورزش با وجود اینکه با موضوع خصوصی سازی دو باشگاه که از سوی مجلس به این مجموعه تکلیف شده بود، با آن مخالفتی نکرد اما به نظر می‌‌رسد ابهام‌های مالی شدید خریدار شماره یک یکی از دو تیم عامل اصلی تصمیم گیری خصوصی‌سازی برای لغو جلسه اعلام نام برندگان مزایده چهارم است.

در شرایط فعلی دو خریدار برای پرسپولیس و یک خریدار برای استقلال در جدول باقی مانده بودند که خریدار استقلال (شرکت سمند وابسته به ایران خودرو) نیز با مخالفت جدی نمایندگان مجلس، از حضور در مزایده انصراف خواهد داد. دو نامزد خرید پرسپولیس، شرکت استیل آذین ایرانیان و بهنام پیشروی کیش هم هر کدام به دلایلی برای خرید پرطرفدارترین تیم ایران چندان مطمئن به نظر نمی‌‌رسند و بنابراین فعلا تصمیم بر این شده که برای بار دوم اعلام نام برنده مزایده چهارم به تعویق بیافتد تا دولت در این باره تصمیم نهایی را بگیرد.

کد خبر 296184

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha