همشهری آنلاین: استاندار تهران با اشاره به تک نرخی شدن بنزین گفت: افزایش قیمت‌ها مدیریت شده خواهد بود، زیرا درخصوص قیمت وسایل حمل و نقل عمومی (اتوبوس، مینی‌بوس، تاکسی و مترو) وزارت کشور و استانداری ورود خواهند کرد و قطعا از افزایش بی‌رویه این قیمت‌ها جلوگیری خواهد شد.

استاندار تهران

به گزارش ایسنا، سید حسین هاشمی در حاشیه مراسم افتتاحیه سامانه "سامد" - سامانه ارتباط مردم و دولت که امروز-دوشنبه،4 خرداد- در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار شد، درجمع خبرنگاران افزود: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی باید قیمت بنزین فوب قیمت خلیج فارس باشد و در این راستا نیز دولت هیچ کار اضافه‌ای جز اجرای بخشی از قانون را نخواهد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه طبیعتا افزایش قیمت بنزین در افزایش قیمت کرایه‌ها نیز تاثیرگذار خواهد بود، تاکید کرد: این افزایش قیمت‌ها مدیریت شده خواهد بود، زیرا درخصوص قیمت وسایل حمل و نقل عمومی (اتوبوس، مینی‌بوس، تاکسی و مترو) وزارت کشور و استانداری ورود خواهند کرد و قطعا از افزایش بی‌رویه این قیمت‌ها جلوگیری خواهد شد.

استاندار تهران ادامه داد: البته آنچه برای ما در درجه اولویت قرار دارد، کنترل و مدیریت قیمت وسایل حمل و نقل عمومی است و در ارتباط با خودروهای شخصی نیز خود مردم باید این مساله را مدیریت کنند تا در حق‌شان اجحاف نشود.

هاشمی ادامه داد: البته در راستای کنترل قیمت خودروهای شخصی نیز چنانچه در حق مردم اجحاف شود، می‌توان به طور قانونی با این مساله برخورد کرد، هرچند رسیدگی به آن راحت نیست.

استاندار تهران در ارتباط با سامانه سامد گفت: این سامانه به منظور ارتباط مردم با دولت خصوصا در زمان سفرهای استانی هیات دولت راه‌اندازی شده است.

هاشمی ادامه داد: این سامانه در راستای دولت الکترونیک و به منظور قطع مصرف کاغذ و افزایش سرعت و ثبت اطلاعات با 1500 پرسنل و 250 اپراتور تا 24 ساعت پس از سفرهای استانی هیات دولت پاسخگوی تماس‌های مردم خواهد بود.

وی همچنین درباره بیشترین تماس‌های گرفته شده با این سامانه اظهار کرد: بیشترین تماس‌ها در محورهای اشتغال، آلودگی هوا و درخواست وام‌های بانکی خصوصا وام‌های قرض‌الحسنه بوده است.

استاندار تهران در پایان گفت: رییس جمهور از 8 صبح فردا در ورزشگاه شهیدثمری واقع در سه راه مارلیک، سفر خود را به سه شهرستان قدس، ملارد و شهریار استان تهران آغاز خواهد کرد.

کد خبر 296181

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha