یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: شصتمین سال تاسیس دیزنی‌لند با یک برنامه مفصل ۲۴ ساعته جشن گرفته شد.

دیزنی

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، شصتمین سالگرد تاسیس دیزنی‌لند با سه برنامه ویژه که از روز جمعه در اقامتگاه دیزنی‌لند آغاز شد، پس از ۲۴ ساعت به پایان رسید.

این جشن سه روزه همزمان در پارک موضوعی دیزنی، پارک ماجراجویی دیزنی کالیفرنیا، سه هتل و منطقه مرکز شهر دیزنی که در آناهایم کالیفرنیا واقع شده، برگزار ‌شد.

نمایش «رنگ در شب» اولین نمایش دیزنی‌لند بود که برای برپایی آن کاملا از ال‌ای‌دی استفاده شد و به وسیله ۱.۵ میلیون نور رنگی که به طور جداگانه کنترل می‌شدند، فیلم‌های معروف دیزنی از جمله «هیولاها»، «دیو و دلبر» و «یخ‌زده» به تصویر درآمد.

نمایش آتش‌بازی جدید که «دیزنی‌لند برای همیشه» نام داشت از سیستم‌های نورافکنی که جلوی مغازه‌ها قرار داده شده بودند استفاده ‌کرد تا چند تجربه‌ خارق‌العاده از جمله رقص با پادشاه لویی از «کتاب جنگل»، پرواز بالای لندن با شخصیت‌های «پیتر پن» و دو آهنگ اصلی نوشته ریچارد ام. شرمن را با حضار به اشتراک بگذارد.

سومین برنامه با حضور نیل پاتریک هریس و میکی‌ماوس با عنوان «دنیای رنگ» برپا شد که در آن فیلم، انیمیشن، چند فواره، لیزر، جلوه‌های ویژه و آهنگ با هم ترکیب ‌شدند تا جلوه‌های بصری ویژه‌ای خلق شود.

دیزنی لند

پارک دیزنی‌لند برای اولین بار دروازه‌های خود را در سال ۱۹۵۵ به روی مردم بازکرد؛ بیش از یک دهه قبل از افتتاح «والت دیزنی وورلد» در اورلاندوی فلوریدا در سال ۱۹۷۱. جاذبه‌های بسیاری وارد دیزنی‌لند شدند و رفتند، اما از جمله آن‌هایی که ماندگار شدند می‌توان به عبور از خیابان اصلی آمریکا با یک ایستگاه قطار، سالن سینما و تالار شهر و سرزمین فردا و کوهستان فضایی اشاره کرد.

دیزنی لند

جشن‌های ۶۰ سالگی دیزنی همزمان با تجلیل از آغاز تابستان به مدت ۲۴ ساعت تا ۶ صبح روز بیست و سوم ماه می (شنبه صبح به وقت آمریکا - دیشب به وقت ایران) ادامه داشت.

کد خبر 296070

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha