۳ نفر که سوار بر یک قایق بادی برای تفریح راهی دریا شده بودند، گرفتار طوفان شدند و در نهایت پس از ۱۷ ساعت سرگردانی به طرز معجزه‌آسایی نجات یافتند.

حوادث دریایی

شامگاه سه‌شنبه زن جواني سراسيمه به كلانتري 12كيش رفت و مدعي شد همسرش از بعدازظهر كه به همراه 2نفر از بستگانشان از خانه خارج شده، ديگر بازنگشته و تلفن همراهش نيز در دسترس نيست. زن جوان نگران بود و مي‌گفت كه احتمالا اتفاقي براي شوهرش و بستگانش افتاده است و با اظهارات او تيمي از مأموران تحقيقات براي يافتن مردان ناپديد شده را شروع كردند.

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه هر سه مرد جوان سوار بر يك خودروي سواري خانه‌ را ترك كرده بودند. بنابراين مشخصات اين خودرو به تمامي واحدهاي گشتي مخابره شد و طولي نكشيد كه اين خودرو از سوي مأموران گشت يگان امداد در سواحل سيمرغ شناسايي شد. زن جوان پس از حضور در ساحل خودروي شوهرش را شناسايي كرد و مدعي شد كه او و بستگانش سوار همين خودرو خانه را ترك كرده بودند.

مأموران در ادامه به تحقيق از نگهبان و افرادي پرداختند كه در ساحل بودند و به اين ترتيب مشخص شد كه 3 مرد ناپديد شده پس از ورود به ساحل، با استفاده از يك قايق بادي براي تفريح به دريا رفته‌اند.از آنجا كه آن روز دريا طوفاني بود اين فرضيه كه مردان جوان اسير طوفان و در دريا گرفتار شده باشند قوت يافت. مأموران پليس ماجرا را به برج مراقبت امور دريايي مخابره كردند و يگان‌هاي امدادي و تيم‌هايي از درياباني كيش براي عمليات جست‌وجو راهي دريا شدند.

سرهنگ حسين دهكي، رئيس پليس كيش با بيان اين خبر گفت: تيم‌هاي امدادي جست‌وجو را شروع كردند و اين عمليات تا پاسي از شب ادامه يافت اما هيچ ردي از مردان ناپديد شده به‌دست نيامد. در ادامه ماجرا به درياباني استان هرمزگان و بندرلنگه نيز گزارش شد و عمليات جست‌وجو شدت بيشتري پيدا كرد تا اينكه حدود ساعت 8صبح روز بعد درحالي‌كه دست‌كم 17ساعت از گم شدن مردان جوان مي‌گذشت يكي از لنج‌هاي صيادي در نزديكي بندر چارك و در آب‌هاي سرزميني با يك قايق بادي روبه‌رو شد كه 3مرد داخل آن بودند. مردان جوان از رمق افتاده و كاملا بي‌حال و دچار ضعف شديد شده بودند. پس از نجات آنها از مرگ حتمي، هر سه نفر به ساحل كيش منتقل و پس از درمان اوليه در اختيار خانواده‌شان قرار گرفتند.

کد خبر 295836

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha