همشهری آنلاین: کارشناس داوری فو‌تبا‌ل ایران می گوید سوابق علیرضا فغانی به گونه ای است که اتهامات فعلی به او نمی‌چسبد.

پرویز صیار

پرویز سیار در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره هجمه اخیری که علیه علیرضا فغانی ایجاد شده است، اظها‌ر کرد: این هجمه بی‌انصافی را رد کرده و متاسفانه با بخشی از آن وارد اتهام زنی شده است. سوابق آقای فغانی، شخصیت جهانی ایشان به گونه‌ای است که خیلی از این حرف‌ها در قاموسش جای نمی‌گیرد. طبیعی است که فغانی هم مثل هر داور دیگری احتمال دارد یک تصمیم غلط بگیرد. این یک مساله‌ای است که در تمام جهان وجود دارد.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: شاید فغانی در بازی تراکتورسازی و نفت در یک لحظه تمرکزش را به هر دلیلی از دست داده و یا زاویه دیدش مناسب نبوده است اما سوابق او می‌گوید که او داوری سالم، بی طرف و بسیار دقیق است. یک زمان کلی حرف و حدیث پشت یک داور است و چهار - پنج پرونده هم دارد ولی اتهامات چون به اثبات نرسیده کاری به او ندارند اما یک زمان شما با فردی مثل فغانی طرف هستید که حتی یک پرونده یا یک حرف هم درباره‌اش مطرح نیست.

کارشناس داوری فو‌تبا‌ل ایران افزود: این وصله‌ها به فغانی نمی‌چسبد و اتهام زنندگان درباره او بی‌انصافی می‌کنند. من از بزرگ‌ترهای ورزش ایران تعجب می‌کنم که چرا این جو را خاموش نمی‌کنند و گاهی به این جو چیزی اضافه می‌کنند؛ چرا که سوابق درخشان فغانی و شخصیت او به گونه‌ای است که خود به خود این اتهامات را خنثی می‌کند.

کد خبر 295823

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha