جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیت تیلور کارگردان فیلم «خدمتکار» کتاب پرفروش «دختری در قطار» را می‌سازد.

به گزارش مهر؛ به نقل از ورایتی، تیت تیلور که فیلم «خدمتکار» را با اقتباس از کتاب پرفروشی به همین نام برای دریم وورکز کارگردانی کرده بود، اکنون رمان پرفروش «دختری در قطار» نوشته پائولا هاوکینس را می‌سازد.

دریم وورکز سال پیش امتیاز ساخت فیلمی بر مبنای این رمان را که اثر اول نویسنده‌اش است، خریداری کرد و ارین کرسیدا ویلسون را برای نوشتن فیملنامه آن به کار گرفت. مارک پلات این فیلم را تولید می‌کند و همراه جراد لبوف تهیه کننده ویژه آن خواهد بود.

این کتاب پرفروش درباره زنی است که به تازگی از همسرش جدا شده و هر روز در حالی که سوار قطار است از پنجره شاهد زندگی فوق‌العاده یک زوج است که در خانه‌ای در مسیر عبور او زندگی می‌کنند. یک روز صبح او چیزی می‌بیند که از دیدنش دچار شوک می‌شود و برایش اسراری ایجاد می‌کند.

رمان «خدمتکار» یا «کمک» نوشته کاترین استاکت نیز از رمان‌های محبوب و پرفروش بود که ساخته شدن فیلمی با اقتباس از آن نیز مورد توجه دوستداران کتاب واقع شد. هالی باریو رییس تولید دریم ورکز با اشاره به همین مطلب تاکید می کند که این کمپانی به همین دلیل بار دیگر از تیت تیلور خواست تا یک رمان محبوب دیگر را به فیلم بازگرداند.  

رمان «دختر در قطار» از زمان انتشارش در ماه ژانویه امسال، تاکنون تنها دو میلیون نسخه در آمریکا فروش کرده و ۱۷ هفته در صدر پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار داشت.

کد خبر 295808

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha