همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران با پیروزی سه بر دو مقابل چین تایپه به فینال مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد و سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را نیز به دست آورد.

Volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف چین تایپه رفت و با پیروزی مقابل این تیم، حریف کره جنوبی در دیدار نهایی شد.

در ست‌های اول و دوم این مسابقه بازیکنان چین تایپه در دریافت توپ و زدن اسپک عملکرد بسیار خوبی داشتند و موفق شدند این دو ست را به ترتیب با امتیازات 25 بر 19 و 25 بر 22 به سود خود رقم بزنند.

این شرایط در ست سوم نیز ادامه داشت و چین تایپه موفق شد در آغاز ست، چهار امتیاز پیاپی به دست بیاورد. اما در میانه‌های این ست و در حالی که نتیجه 13 بر 11 به سود حریف بود، حضور مصطفی باقری در خط سرویس روند کار را عوض کرد. باقری با هفت سرویس پیاپی و درخشان خود، زمینه کسب هفت امتیاز را فراهم کرد تا نتیجه 18 بر 13 به سود ایران شود.

پس از این تغییر روند، بازیکنان ایران با زدن سرویس‌های خوب و عملکردي دیدنی در دفاع روی تور توانستند ست‌های سوم، چهارم و پنجم را به ترتیب با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 20 و 15 بر 12 به سود خود به پایان برسانند.

پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی ایران در این مسابقه از هر 12 بازیکن خود استفاده کرد تا صعودی شیرین به دیدار نهایی و مسابقات جهانی داشته باشد.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران از ساعت 14:30 (به وقت تهران) چهارشنبه (30 ارديبهشت) در دیدار نهایی به مصاف کره جنوبی می‌رود.

کد خبر 295638

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha