سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
۰ نفر

مرد جوان که بر سر اختلافات خانوادگی خواهر و همسر برادرش را به قتل رسانده بود در جریان ۷ ساعت عملیات پلیس دستگیر شد.

صبح دوشنبه مأموران پليس بوشهر در جريان قتل 2زن جوان در خانه‌اي در محله تنگك قرار گرفتند و راهي آنجا شدند. بررسي‌هاي اوليه حاكي از آن بود كه هر دو زن به ضرب گلوله به قتل رسيده‌اند و با توجه به اينكه سرقتي از آنجا صورت نگرفته بود، انگيزه قاتل يا قاتلان چيزي جز سرقت بوده است.

تيمي از كارآگاهان جنايي بوشهر راهي محل جنايت شدند و بررسي‌هاي تخصصي براي كشف راز قتل 2زن جوان شروع شد. تحقيقات نشان مي‌داد كه هر دو زن با هم نسبت فاميلي دارند و يكي از آنها همسر برادر ديگري است و جنايت در خانه او رخ داده است. كارآگاهان كه احتمال مي‌دادند جنايت از سوي فردي آشنا و با انگيزه انتقام‌جويي رخ داده است به تحقيق از آشنايان قربانيان پرداختند. در شرايطي كه همسايه‌ها از قربانيان به نيكي ياد مي‌كردند و مدعي بودند كه آنها افرادي خوشنام و خير بودند، كارآگاهان متوجه اختلافاتي شدند كه آنها با يكي از بستگانشان داشتند.

اين فرد كسي نبود جز يكي از اعضاي خانواده كه دستور بازداشت او صادر و تحقيقات براي دستگيري وي شروع شد. كارآگاهان در بررسي‌هاي تخصصي دريافتند كه مظنون پرونده همزمان با پيدا شدن اجساد قربانيان ناپديد شده است و همين مسئله فرضيه جنايت از سوي او را قوت بخشيد. در شرايطي كه حدود 7ساعت از آغاز تحقيقات پليسي گذشته بود، كارآگاهان دريافتند كه مرد جوان سوار بر خودروي سواري خود قصد فرار از بوشهر را دارد. طرح مهار انجام شد و كارآگاهان با زيرنظر گرفتن مسيرهاي خروجي شهر توانستند عامل جنايت را محاصره و او را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كنند.

مرد جوان در همان بازجويي‌هاي اوليه به قتل خواهرش و همسر برادرش اعتراف كرد و گفت: از مدتي قبل با خانواده‌ام دچار اختلاف شدم. اين اختلافات آنقدر شديد شد كه از برادر و خواهرم كينه به دل گرفتم و نقشه انتقام‌جويي كشيدم. پس از تهيه يك قبضه كلت، راهي خانه برادرم شدم. مي‌دانستم كه همسرش در خانه تنهاست و نقشه قتل او را در سر داشتم. وقتي وارد خانه‌شان شدم، همسر برادرم را غافلگير كردم و با شليك گلوله او را به قتل رساندم.

پس از آن به سراغ خواهرم رفتم. او در حاشيه شهر زندگي مي‌كرد. وي را به بهانه اينكه مي‌خواهم با او صحبت كنم سوار ماشينم كردم و به سمت خانه برادرم به راه افتادم. در بين راه خواهرم را نيز با شليك گلوله به قتل رساندم و وقتي به خانه برادرم رسيدم، جسد او را از داخل ماشينم بيرون كشيدم و كنار جسد همسر برادرم رها كرد و گريختم. پس از آن قصد داشتم از بوشهر فرار كنم كه دستگير شدم. سردار حيدر عباس‌زاده، رئيس پليس استان بوشهر با بيان اين خبر گفت: پس از اعترافات متهم براي وي قرار بازداشت صادر شد و تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 295604

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha