همشهری آنلاین: معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دفاع هشت ساله کشورمان مقابل رژیم بعث، حاوی درس‌های فراموش ناشدنی و پندآموزی است که باید به طرق مختلف برای جوانان بازگو شود.

 سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در جمع دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری افزود: این دانشگاه مهد پرورش افسران و جوانان مومن و متعهدی است که آینده روشن نیروی هوایی به دست آنها رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: حضور این جوانان انقلابی، پرشور و متخصص در نیروهای مسلح که همواره در خط اسلام و پیروی از ولایت فقیه قدم برمی دارند، از عوامل برتری نظامی جمهوری اسلامی ایران نسبت به دیگر کشورها است.

معاون هماهنگ کننده نهاجا افزود: دشمنان هیج وقت نتوانسته اند به ماهیت اسلامی نیروهای مسلح کشورمان پی ببرند و این بخش برای آنها قابل درک نیست.

وی به جنگ 33 روزه حزب الله لبنان مقابل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: توکل به خداوند و حرکت در مسیر الهی باعث شد تا چند جوان انقلابی پرورش یافته در مکتب اسلام در مقابل ارتش تا دندان مسلح این رژیم مقاومت کرده و آن را به زانو در بیاورند.

امیر نصیرزاده افزود: امروز دشمنان از روحیه انقلابی و مقاوم جوانان ما و به خصوص نیروهای مسلح هراسانند و مادامی که با همین روحیه و انگیزه خدمت کنیم، دشمن هیچگاه فکر خام حمله به کشور عزیزمان را در سر نخواهد داشت.

کد خبر 295323

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha