سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
۰ نفر

اختلاف مالی بر سر مواد‌مخدر در شهرستان سراوان، جنایت مسلحانه آفرید.

 عامل قتل بعد از چند‌ماه فرار دوشنبه شب به دام پليس افتاد.اواخر سال گذشته مأموران پليس شهرستان سراوان در جريان يك جنايت قرار گرفتند و راهي محل حادثه شدند. در بررسي‌ها مشخص شد كه قرباني هنگام عبور از خيابان با شليك گلوله به قتل رسيده است. آنچه مسلم بود وي قرباني انتقام‌جويي شده و عامل جنايت پس از قتل پا به فرار گذاشته بود.

از همان زمان تيمي از مأموران شهرستان سراوان تحقيقات خود را در اين پرونده شروع كردند. هرچند عامل شليك مرگبار ردي از خود برجا نگذاشته بود اما به‌نظر مي‌رسيد كه وي از آشنايان مقتول بوده و با كمين كردن سد راه وي شده و در درگيري دست به جنايت زده بود. همين كافي بود تا مأموران تحقيقات خود را روي آشنايان قرباني تمركز كند تا اينكه پس از ماه‌ها اقدامات اطلاعاتي، قاتل تيرانداز شناسايي شد.

مأموران با زيرنظر قرار دادن پاتوق‌هاي احتمالي وي سرانجام دوشنبه شب قاتل فراري را دستگير كردند. او در بازجويي‌ها به قتل اقرار كرد و مدعي شد كه با مقتول آشنا بوده و پيش از جنايت درجريان معامله مواد‌مخدر با وي دچار اختلاف مالي شده است. مردجنايتكار پس از اين اختلاف براي انتقام‌جويي نقشه قتل قرباني را كشيد و روزحادثه به كمين وي نشست و جنايت آفريد. سرهنگ داوودي، فرمانده انتظامي سراوان با اعلام اين خبر به‌همشهري گفت: متهم پس از اعتراف به قتل مسلحانه براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار مأموران پليس سراوان قرار گرفت.

کد خبر 294948

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha