چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در تهران و شش استان دیگر همچنین رگبار و رعد و برق در بیشتر مناطق کشور طی دو روز آینده خبر داد.

باران

احد وظیفه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی امشب ( 16 ارديبهشت) و فردا در بیشتر مناطق کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی روز جمعه (18 ارديبهشت) به طور موقت از میزان بارش در شمال غرب، غرب و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی کاسته شده و ناپایداری‌ها در شمال شرق، جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و به صورت پراکنده در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق ادامه خواهد داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای شنبه و یکشنبه مجددا در اکثر مناطق کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه ادامه داد: امشب بارش در بخش‌های شمالی استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بخش‌های شمالی استانهای تهران، البرز و قزوین شدید خواهد بود.

وی افزود: فردا در استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی و غرب استان فارس بارش ها از شدت بیشتری برخوردار است.

وظیفه گفت: امشب در استانهای قم، مرکزی، اصفهان و فردا علاوه بر این استانها در استانهای تهران، البرز، سمنان و یزد وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد شد.

بیشینه و کمینه دمای پایتخت فردا با ۲ درجه کاهش نسبت به امروز به تدریج به ۲۰ و ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

کد خبر 294335

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha