سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون محتوایی اتحادیه تشکل‌های قران و عترت کشور از راه‌اندازی نخستین خانه ایده‌های قرآنی کشور در اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، سیدحمید هاشمی با اعلام اين خبر گفت: اجرای طرح خانه ایده‌های قرآنی منجر به بررسی طرح و ایده‌های موسسات قرآنی کشور و حمایت از طرح‌های مهم و ناب ملی برای توسعه آموزش، پژوهش، سبک زندگی و کارآفرینی قرآنی خواهد شد.

هاشمی افزود: با توجه به افزایش روزمره تمایل جامعه به آموزه‌های قرآنی و فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی، ترویجی و سبک زندگی قرآنی در کشور، ایجاد بستر جمع‌آوری، پایش و کارشناسی ایده‌ها و طرح‌های قرآنی در کشور و حمایت از طرح‌های مهم و ناب ملی، یکی از مهمترین خلأهای موجود به شمار می‌رود.

وی افزود: اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در این راستا و با هدف حمایت از طرح‌های موسسات، کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ها و بهره‌مندی همه فعالان و موسسات، از ایده‌ها و راهکارهای موفق موسسات قرآنی اقدام به راه‌اندازی خانه ایده‌های قرآنی در کشور نمود.

معاون محتوایی اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور ادامه داد: اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت با راه‌اندازی این طرح، به دنبال تجمیع ایده‌های قرآنی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، سبک زندگی قرآنی، تبلیغی و ترویجی و اشتغال و ... و نشر مداوم ایده‌ها، بررسی ایده‌های اجرا شده و یا پیشنهادی موسسات قرآنی، کیفیت‌بخشی به ایده‌ها و نشر عمومی برای استفاده سایرین و افزایش هم‌افزایی موسسات در امور اجرایی است.

موسسات قرآنی سراسر کشور جهت مشارکت در خانه ایده‌های قرآنی و اجرایی شدن این طرح‌ها مي‌توانند آثار و ایده‌های خود را در بخش ایده‌های آموزشی، ایده‌های پژوهشی، طرح‌های تبلیغی و ترویجی و نیز ایده‌های کارآفرینی و اشتغال و کلیه طرح‌های نوین در حوزه قرآن را به صندوق پست الکترونیک info@ etghan.ir ارسال نمایند.

کد خبر 294193

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha