همشهری آنلاین: در هفته‌ ۳۱ بوندس‌لیگا پیکارهای تنگاتنگی میان تیم‌های پایین جدول و همچنین بر سر کسب مکان‌های جدول و راه‌یابی به رقابت‌های اروپایی در فصل آینده برگزار شد. شالکه، هامبورگ و پادربورن تیم‌های موفق این هفته بودند.

HSV

ماینتس یک - هامبورگ دو

در نخستین دیدار باقیمانده هفتته ۳۱ بوندس‌لیگا تیم هامبورگ توانست در زمین ماینتس به پیروزی دو بر یک دست یابد و سه امتیاز حیاتی را در راه مقابله با خطر سقوط به لیگ دسته دوم کسب کند. هامبورگ با اين موفقیت مهم به رده ۱۴ جدول ارتقا یافت. گل پیروزی هامبورگی‌ها در این دیدار را کاسار سه دقیقه مانده به پایان بازی به ثمر رساند.

هرتا برلین یک - بوروسیا مونش‌گلادباخ دو

پیکارهای هفته ۳۱ بوندس‌لیگای آلمان عصر یکشنبه با دیدار هرتا برلین و بوروسیا مونشن‌گلادباخ به پایان رسید. مونش‌گلادباخ در حضور بیش از ۵۶ هزار تماشاگر در ورزشگاه المپیک برلین میزبان پایتخت‌نشین خود را دو بر یک شکست داد و با کسب سه امتیاز توانست رده سوم جدول را بار دیگر از آن خود کند. گلادباخی‌ها در این دیدار تیم برتر میدان بودند و دقایقی پیش از پایان بازی با گل ترائوره به پیروزی دست یافتند.

بایرن لورکوزن دو - بایرن مونیخ صفر

بایرن مونیخ که در هفته گذشته توانست برای بیست و پنجمین بار قهرمان بوندس‌لیگا شود، هفته ۳۱ را با ناکامی پشت سر گذاشت. گواردیولا، سرمربی بایرن که گفته بود، حال پرونده بوندس‌لیگا را بسته است، شماری از استعدادهای جوان خود را در دیدار با بایر لورکوزن روانه میدان کرد. لورکوزنی‌ها این دیدار خانگی را با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان رسانده و جای خود در رده‌ چهارم جدول را مستحکم کردند.

شالکه سه - اشتوتگارت دو

تیم شالکه توانست بحران چندهفته‌ای خود را سرانجام پشت سر گذارد و در هفته ۳۱ بوندس‌لیگا به پیروزی دست یابد. آبی‌پوش‌های شالکه روز شنبه با نتیجه ۳ بر ۲ بر مهمان خود، اشتوتگارت پیروز شدند و توانستند جای خود را در رده‌های بالای جدول مستحکم سازند. شالکه شش دیدار پیشین خود در بوندس‌لیگا را با تساوی یا شکست به پایان برده بود.

وردر برمن یک - اینتراخت فرانکفورت صفر

تیم وردر برمن نیز از جمله تیم‌های موفق هفته بود. سبزپوش‌های برمن توانستند در حضور بیش از ۴۲ هزار تماشاگر مهمان خود، اینتراخت فرانکفورت را یک بر صفر شکست دهند و گامی مهم در راه صعود به رقابت‌های اروپایی در فصل آتی بردارند. تک‌گل این دیدار را "سلکه" در دقیقه ۶۶ بازی به ثمر رساند تا تیمش سه امتیاز به دست آورد.

فرایبورگ یک - پادربورن دو

تیم پادربورن یکی از برندگان بزرگ پیکارهای اين هفته بود. این تیم با پیروزی دو بر یک در خانه فرایبورگ سه امتیاز حیاتی در راه مقابله با خطر سقوط به لیگ دسته دوم به دست آورد. فرایبورگ نیمه نخست را با گل پترسن در دقیقه ۴۰ با نتیجه یک بر صفر به پایان رساند. پادربورن اما در اواخر نیمه‌ دوم ورق را برگرداند. روپ، مهاجم پادربورن در دقایق ۷۰ و ۸۰ دو بار دروازه فرایبرگ را گشود و تیمش را به پیروزی رساند.

ولفسبورگ دو - هانوفر دو

تیم هانوفر که در رده‌‌های پایاني جدول قرار دارد، اين هفته توانست چهره‌ای نسبتا موفق از خود نشان دهد و با تساوی مقابل میزبان قدرتمند خود، ولفسبورگ یک امتیاز به دست آورد. هانوفر حتی با توجه به موقعیت‌هایی که به ‌دست آورده بود، می‌توانست پیروز میدان را ترک کند، اما در نهایت ناگزیر شد به یک امتیاز بسنده کند.

هوفن‌هایم یک - بوروسیا دورتموند یک

تیم بوروسیا دورتموند که سه‌شنبه گذشته بایرن مونیخ را در دور نیمه‌نهایی جام حذفی شکست داده بود، در هفته ۳۱ مهمان هوفن‌هایم بود. هوفن‌هایم در دقیقه ۳۳ دروازه دورتموند را باز کرد، اما دورتموند ۲ دقیقه بعد پاسخ این گل را داد. هر دو تیم در نیمه دوم فرصت‌های متعددی برای گشودن دروازه حریف داشتند، اما نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند. این دیدار پس از ۹۰ دقیقه یک بر یک خاتمه یافت.

آگسبورگ صفر - اف ث کلن صفر

به گزارش دويچه‌وله، دیدار تیم‌های آگسبورگ و اف ث کلن هم پس از ۹۰ دقیقه تلاش با تساوی بدون گل خاتمه یافت. هیچ یک از دو تیم نتوانستند آن‌طور که باید و شاید خطرآفرین باشند و دروازه حریف را باز کنند.

کد خبر 294168

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha