همشهری آنلاین: مرحله مقدماتی لیگ حرفه‌ای بسکتبال با صدرنشینی تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید و از روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه مرحله نیمه نهایی مسابقات آغاز خواهد شد.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، در مرحله نیمه نهایی برای تعیین فینالیست‌های اولین فصل مسابقات لیگ حرفه‌ای، تیم دانشگاه آزاد به عنوان تیم اول با تیم چهارم دیدار می‌کند و تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندرامام (تیم‌هاي دوم و سوم دور مقدماتی) نیز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

تیم چهارم دور مقدماتی را نتیجه بازی عقب افتاده تیم‌های شهرداری گرگان و فولاد هفت الماس قزوین مشخص خواهد نمود که روز چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه در گرگان برگزار می‌گردد. شهرداری گرگان در صورت پیروزی در این دیدار به عنوان تیم چهارم حریف دانشگاه آزاد خواهد بود، در غیر این صورت پالایش نفت آبادان به عنوان تیم چهارم راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد.

مرحله نیمه نهایی با احتساب نتایج دیدارهای رفت و برگشت دور مقدماتی به صورت 4 از 7 برگزار می‌گردد.

میزبان بازی سوم و چهارم مرحله نیمه نهایی تیمی است که مقام بالاتری در دور مقدماتی کسب کرده است و در صورت نیاز به بازی‌های پنجم و ششم، میزبانی از آن تیمی خواهد بود که مقام پایین‌تری در دور مقدماتی داشته است و در بازی هفتم نیز باز هم میزبانی با تیم‌های دانشگاه آزاد (تیم اول) و (مهرام تیم دوم) دور مقدماتی خواهد بود.

 

کد خبر 294147

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha