همشهری آنلاین: قسمت دوم فیلم ابرقهرمانی «انتقام جویان» موفق شد تا در بدو اکران در آمریکا، در راس باکس آفیس آمریکای شمالی و کانادا جای بگیرد.

سینما

به گزارش  مهر به نقل از نیویورک تایمز، «انتقام جویان: عصر اولتران» که از هفته پیش گیشه های جهانی را فتح کرده بود، در این آخر هفته در سینماهای آمریکای شمالی نیز موفقیتی قابل توجه کسب کرد و پرفروش‌ترین فیلم سال در روزهای اولیه اکرانش شد. گزارش گیشه به این ترتیب تغییر کرده است:

۱. «انتقام جویان: عصر اولتران» با نمایش در ۴۲۷۶ سالن سینما در اولین هفته فروشش ۱۸۷ میلیون و ۶۵۶ هزار دلار فروش کرد. این فیلم که با بودجه ۲۵۰ هزار دلاری ساخته شده، گروهی از ابرقهرمان‌های مارول را با هم در یک قصه گرد آورده است و از مرد آهنی تا هالک را می‌توان در آن دید.

۲. «دوره ادالین» در دومین هفته نمایشش ۶ میلیون و۲۵۰ هزار دلار فروش کرد و مجموع فروشش را به رقم ۲۳ میلیون و ۴۲۴ هزار دلار رساند. این فیلم از کمپانی لاینزگیت در ۲۹۹۱ سالن به نمایش درآمده و به کارگردانی لی تولاند کریگر زندگی زنی به نام آدالین را در مرکز توجهش قرار داده که هشت دهه است ۲۹ ساله مانده است. هریسون فورد، میشل هویشمان، کتی بیکر و الن برستین دیگر بازیگران این فیلم هستند.

۳. «خشمگین ۷» برای اولین بار پس از پنج هفته نمایش از مکان اول کنار رفت و به مکان سوم آمد. این فیلم با فروش ۶ میلیون و ۱۱۴ هزار دلاری اش در این هفته در مجموع با نمایش در ۳۳۰۵  سالن سینما ۳۳۰ میلیون و ۵۳۹ هزار دلار رد آمریکیا شمالی به تنهایی فروش کرده است.

۴. «پل بلارت : پلیس فروشگاه» از کمپانی سونی در سولین هفته نمیاشش در ۳۵۴۸ سالن به نمایش درآمد و ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار دلار فروش کرد تا مجموع فروشش را به ۵۱ میلیون دلار برساند. این فیلم با بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخته شده و یک کمدی اکشن به کارگردانی اندی فیکمن است.

۵. انیمیشن «خانه» در ششمین هفته حضورش، ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار فروخت تا مجموع فروشش را به ۱۵۸ میلیون و ۱۳۲ هزار دلار برساند. این انیمیشن که محصولی از شرکت دریم ورکز است با بودجه ۱۳۵ میلیون دلاری ساخته شده است.

۶.«سیندرلا» در هشتمین هفته نمایشش دوباره به ردیف ۱۰ فیلم اول بازگشت و در حالی که هفته پیش فیلم ردیف ۱۲ شده بود، این هفته با فروشی ۲ میلیون و ۳۵۷ هزار دلاری مجموع فروشش را به بیش از ۱۹۳ میلیون دلار رساند. این فیلم فانتزی با بودجه ۹۵ میلیون دلاری ساخته شده است.

۷. «ای اکس ماشین» از کمپانی ای ۲۴، که هفته پیش چهارم بود، این هفته هفتم شد و با فروش ۲ میلیون و ۲۳۱ هزار دلاری، ‌در مجموع ۱۰ میلیون و ۸۶۸ هزار دلار فروش کرد. این فیلم به کارگردانی آلکس گارلند با درجه R داستان زنی روباتی ، یا در واقع روباتی با چهره یک زن را را بیان می‌کند.

۸. «بی دوست» در سومین هفته اکرانش در ۲۲۲۱ سالن به نمایش درآمد و نزدیک ۲ میلیون دلار فروش کرد تا مجموع فروشش به ۲۸.۵ میلون دلار برسد. این فیلم محصول کمپانی یونیورسال و ساخته لیون گابریادزه در ژانر ترسناک با درجه بندی R برای سن بالای ۱۷ سال است.

۹. «طولانی‌ترین سواری» در چهارمین هفته نمایشش در ۲۱۱۵ سالن به نمایش درآمده و فروشی یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلاری را ثبت کرد تا در مجموع ۳۳.۲  میلیون دلار فروش کرده باشد. این درام رمانتیک به کارگردانی جرج تیلمن با بازی اسکات ایستوود و بریت رابرتسون ساخته شده است.

۱۰. «زن در لباس طلایی» در ژانر درام در ششمین هفته نمایشش با فروش ۱.۶۸۰ میلیون دلاری، در مجموع ۲۴.۵ میلیون دلار فروش کرد.

«سلطنت میمون»، «قوی باش»، «واگرا: شورشی»، «پسر کوچک» ، « آب یاب»،  «وقتی جوان بودیم»،  «ابرهای سیلیس ماریا»، «مرد پادشاه: سرویس مخفی» و «دنی کالینز» دیگر فیلم‌هایی بودند که از رده یازده به ۲۰ را اشغال کرده‌اند.

کد خبر 294088

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha