همشهری آنلاین: رئیس خانه شهریاران جوان با اشاره به مراسم تجلیل و تکریم جوانان شهر تهران از دکتر عباس شیبانی گفت: این مراسم به همت خانه شهریاران جوان، امروز -۱۴ اردیبهشت-در دانشگاه تهران و با حضور شهردار تهران، اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس برگزار می‌شود.

محمد ابویی مشاور امور جوانان معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به خدمات دکتر عباس شیبانی گفت: دکتر شیبانی در سال‌های پیش از انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، حضوری فعال در عرصه سیاسی و همچنین خدمت‌رسانی به مردم ایران داشته است.

وی افزود: تجلیل از مقام بزرگان کشور، می‌تواند بسیاری از جوانان را با الگوهای خدمت آشنا سازد و چراغ راهی برای آینده این سرزمین باشد.

رئیس خانه شهریاران جوان همچنین خاطرنشان کرد: از جمله ویژگی‌های شیبانی احتیاط او در استفاده از امکانات دولتی است به طوری که در دوران نمایندگی مجلس و عضویت در شورای شهر، به حقوق بازنشستگی استادی دانشگاه بسنده کرده است.

ابویی با بیان اینکه، آشنا شدن جوانان با ویژگی‌های افرادی چون دکتر شیبانی می‌تواند، الگوی مناسبی برای آینده آنان ترسیم کند، اظهار داشت: به همین منظور مراسم تجلیل و تکریم جوانان شهر تهران از دکتر عباس شیبانی به پاس بیش از نیم قرن خدمت مجاهدانه و خالصانه او برگزار می‌شود.

گفتنی است مراسم تجلیل و تکریم جوانان شهر تهران از دکتر عباس شیبانی دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷ الی ۱۹ در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 294064

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha