دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: حمیدرضا نداف عنوان قهرمانی رقابت‌های ۱۶ میلیون تومانی جایزه بزرگ جام گز نیوشا را از آن خود کرد.

H.Naddaf

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ تنيس، پس از یک هفته رقابت تنیسورها در مسابقات جایزه بزرگ اصفهان (جام گز نیوشا)، حمیدرضا نداف و فرشاد طلاور، هر دو از اصفهان در دیدار پایانی در خانه تنیس ملل به مصاف یکدیگر رفتند تا تکلیف تنیسور قهرمان مشخص شود.

در پایان نداف موفق شد با نتیجه (۳-۶ و ۶-۷) در مجموع دو بر صفر مقابل حریف خود به برتری رسيده و عنوان قهرمانی را تصاحب کند و حمیدرضا آل یاسین و حسام یزدی نیز سوم مشترک شدند.

همچنین پیش از این با برگزاری دیدار پایانی بخش دو نفره، فرشاد طلاور و حمیدرضا نداف با پیروزی (۳-۶ و ۲-۶) مقابل شهاب راطق و حمیدرضا آل یاسین قهرمان شدند و تیم دو نفره حسام یزدی و حامد یزدی و تیم کاوه ادیبی و محمد کارگران نیز عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور علی‌اصغر غمناک رئیس سازمان لیگ تنیس کشور، فرشاد صفتی رئیس کمیته تیم‌های ملی، فرشاد طلاور دبیر هیئت تنیس استان اصفهان و بازیکنان در زمین‌های خانه تنیس ملل برگزار و در پایان مبلغ ۱۶ میلیون تومان به نفرات برتر اهداء شد.

مدیریت مسابقات بر عهده احسان عسگری بود و سام صدری به عنوان سرداور و علی غفرانی، سهیل صدری، احسان رحیمی، دامون صفایی، مجید راهنما و منصور روستازاده نیز به عنوان داور در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

کد خبر 294063

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha