همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی ۳۰ هزار و ۶۱ نفر معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

به گزارش مهر، دکتر حسین توکلی در اين باره  افزود: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده فهرست اسامی ۳۰ هزار و ۶۱ نفر معرفی شدگان چند برابر ظرفیت که از این تعداد ۱۲ هزار و ۲۳۸ نفر زن و ۱۷ هزار و ۸۲۳ نفر مرد هستند برای شرکت در مصاحبه تخصصی ( بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی) آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ امروز اعلام می شود.

وی افزود: در این آزمون تعداد ۵۶ هزار و ۷۴۰ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد ۴۰ هزار و ۳۰۴ داوطلب معادل ۷۱ دصد داوطلبان مجاز، نسبت به انتخاب رشته اقدام کردند.

توکلی خاطرنشان کرد: از کل افرادی که نسبت به انتخاب رشته کرده اند تعداد ۳۰ هزار و ۶۱ نفر معادل ۷۴.۵۹ درصد آنان به عنوان معرفی شدگان برای شرکت در مصاحبه تخصصی (بررسی سوابق علمی ، آموزشی و پژوهشی ) حداکثر در ۵ کدرشته معرفی شده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: هر یک از معرفی شدگان باید به همراه مدارک مورد نیاز بر اساس برنامه زمانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به موسسه آموزشی مربوطه خود مراجعه کنند و در مصاحبه تخصصی شرکت کنند.

 

کد خبر 294051

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha