همشهری آنلاین: تیم ملی بانوان زیر ٢٣ سال کشورمان در نخستین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا مقابل چین تایپه سه بر صفر مغلوب شد.

Volleyball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، مرحله دوم از مسابقات بانوان زير ٢٣ سال از روز دوشنبه ١٤ ارديبهشت در مانيل آغاز شد.

تيم ايران در این دیدار با تركيب صابري، چملانيان، شيرتري، متقيان، روستا، دريس محمودي و سياوشي وارد ميدان شد.

در ست اول ملي‌پوشان کشورمان شروع خوبي نداشتند و هر دو وقت استراحت فني با اختلاف به سود تايپه پيگيري شد. بانوان كشورمان در اين ست سرويس‌هاي زيادي از دست دادند و در نهايت ٢٥ بر ١٧ نتیجه را واگذار كردند.

در ست دوم ايران شروع خوبي داشت و اولین وقت استراحت فنی را با نتيجه ٨ بر ٥ به سود خود به پایان رساند. برتري ايران با وجود اشتباهات فاحش داوري تا امتياز ٢٠ ادامه داشت، اما در نهايت اين ست هم با نتيجه ٢٥ بر ٢١ به سود تايپه پايان يافت.

در ست سوم هم ايران امتيازهاي زيادي را در همان آغاز كار از دست داد و به تدریج اختلاف زیاد شد و این ست نیز 25 بر 17 به سود چین تایپه به پایان رسید.

بدین ترتیب تیم ملی زیر 23 سال بانوان کشورمان در نخستین دیدار در مرحله دوم سه بر صفر مغلوب چین تایپه شد و روز سه‌شنبه ساعت ١٠:٣٠ به وقت تهران در دومین مسابقه خود در این مرحله مقابل ژاپن صف‌آرایی می‌کند.

لازم به ذکر است با توجه به پیروزی سه بر یک ایران مقابل فیلیپین در مرحله اول و صعود فیلیپین به این مرحله، بر اساس مقررات مسابقات، امتیاز برد فیلپین برای ایران در این مرحله نیز محسوب می‌شود.

کد خبر 294040

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha