همشهری آنلاین: مسابقات اسکیت سرعت دستجات آزاد کشوری در رده سنی نوجوانان دختر با معرفی نفرات برتر به کار خود پابان داد.

Speed Skate

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در این مسابقات که در پیست اسکیت شیان برگزار شد، 101 دختر ورزشکار از 26 استان کشور در یک روز با هم به رقابت پرداختند.

در 200 متر گروه سنی اول، آیلین ملک‌نژاد از تهران در جای نخست ایستاد، باران معین‌فر هم از تهران دوم شد و ژانین مکاریان از زنجان بر سکوی سوم ایستاد.

در 200 متر گروه سنی دوم، طنین رجبیان از مازندران عنوان نخست را از آن خود کرد، دلنیا فلاح از هرمزگان دوم شد و شیدا نصرتی از چهارمحال و بختیاری به عنوان سومی رسيد.

در 300 متر رده سنی سوم، مهشاد جفعرزاده از هرمزگان اول شد، آیدا عشق‌دوست از مازندران در جایگاه دوم ایستاد و سانای طاهری از اردبیل به مقام سومی رسید.

در 300 متر رده سنی چهارم، شمیم رزاقی از مازندران عنوان نخست را از آن خود کرد، مژده جعفری جلیل از تهران دوم شد و لعیا دهقانی از اصفهان بر سکوی سوم ایستاد.

در 300 متر رده سنی پنجم، پارمیس خلیل‌زاده از تهران اول شد، مرجان تیموری از اصفهان در جایگاه دوم ایستاد و مهیا دست‌پاک از تهران بر سکوی سوم ایستاد.

در 500 متر رده سنی اول، آیلین ملک‌نژاد از تهران اول شد، باران معین‌فر از تهران به مقام دوم رسید و محدثه معافی از تهران سوم شد.

در 500 متر رده سنی دوم، روژان سهامی از تهران بر سکوی نخست ایستاد، آیلین محمدرضایی از کرمانشاه دوم شد و شیدا نصرتی از چهارمحال و بختیاری به مقام سومی رسيد.

در 500 متر رده سنی سوم، ملیکا منوچهری از تهران اول شد، مهشاد جعفرزاده از هرمزگان به مقام دوم رسید و آیدا عشق‌دوست از مازندران سوم شد.

در 500 متر رده سنی چهارم، شمیم رزاقی از مازندران اول شد، مژده جعفری از تهران دوم شد و صدف بهرامی از کرمانشاه به مقام سومی رسید.

در 500 متر رده سنی پنجم، یگانه‌دخت جواهریان از اصفهان به مقام اول رسید، پارمیس خلیل‌زاده از تهران دوم شد و فاطمه قزل‌گچی از تهران به مقام سوم رسید.

در 3000 متر رده سنی سوم، ملیکا منوچهری از تهران اول شد، مهشید کیایی از تهران دوم شد و سانای طاهری از اردبیل به مقام سومی دست يافت.

در 5000 متر رده سنی چهارم، لعیا دهقانی اول شد، صدف بهرامی بر سکوی دوم ایستاد و ساجده سیاحیان به مقام سومی رسید.

در 5000 متر رده سنی پنجم، فاطمه قزل‌گچی از تهران به مقام اول رسید، مرجان تیموری از اصفهان به مقام دوم رسید و فاطمه ابراهیمی از تهران سوم شد.

سرپرستی این مسابقات بر عهده دکتر فروغ فتاحی، نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکیت بود، همچنین منیر قهرمانی به عنوان سرداور، میترا ملاعلی، ساره اسماعیلی، صدف اسماعیلی و آرزو دباغ نیز به عنوان داور این رقابت‌ها را قضاوت کردند.


نفرات برتر این مسابقات به همراه افراد شایسته‌ای که از سوی کادر فنی انتخاب مي‌شوند، به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت سرعت ایران دعوت خواهند شد.

 

کد خبر 294018

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha