یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
۰ نفر

مردی که پس از شنیدن جواب رد، دست به قتل زنی میانسال زده و جسدش را در باغی در فشم دفن کرده بود، جزئیات تازه‌ای از این جنایت را فاش کرد.

متهم

اين پرونده اوايل ارديبهشت و زماني به جريان افتاد كه جواني با مراجعه به كلانتري از ناپديدشدن مرموز مادرش به نام مريم خبر داد. تحقيقات نشان مي‌داد زني كه ناپديد شده بود، يك زن ميانسال بود كه از حدود 10سال پيش و پس از مرگ شوهرش، به‌تنهايي از فرزندانش مراقبت مي‌كرد و مشكلي با كسي نداشت.

در شرايطي كه گم شدن مريم همانند يك راز شده بود، مأموران متوجه شدند كه از حدود 2سال پيش مردي به خواستگاري مريم رفته بود اما زن ميانسال كه هدفي جز بزرگ‌ كردن فرزندانش نداشت، به او جواب منفي داده بود. به گفته برادر مريم، خواستگار او يكي از اقوامشان بود كه متاهل بود. براي همين مريم اصلا نمي‌خواست تن به اين ازدواج بدهد و از طرفي به‌خاطر فرزندانش حاضر نبود با هيچ فرد ديگري ازدواج كند.

با اين حال خواستگار او مدام به‌صورت تلفني مزاحمش مي‌شد تا جايي كه مريم ديگر حتي به تلفن هم جواب نمي‌داد تا مبادا فرزندانش چيزي از اين ماجرا بشنوند و عصباني شوند. برادر مريم ادامه داد: وقتي از ماجراي مزاحمت‌هاي مرد ميانسال باخبر شدم قصد داشتم به سراغ او بروم اما مريم گفت كه دلش نمي‌خواهد ماجرا كشدار شود و فرزندانش از اين ماجرا باخبر شوند و با اصرار او بود كه سكوت كردم و حالا هم فكر مي‌كنم كه اين مرد در ناپديدشدن خواهرم نقش داشته است.

با اظهارات برادر مريم، مأموران به سراغ مرد 56ساله رفتند و او را دستگير كردند. مرد ميانسال كه چاره‌اي جز بيان حقيقت نداشت به قتل مريم اعتراف كرد و گفت: نخستين روز ارديبهشت بود كه به مقابل خانه مريم رفتم. مي‌خواستم بار ديگر پيشنهاد ازدواج را مطرح كنم و به همين علت آنقدر منتظر ماندم تا او از خانه خارج شد. زماني كه او را ديدم، با خواهش خواستم سوار ماشين من شود. مريم براي اينكه كسي متوجه ماجرا نشود، از روي ناچار پذيرفت و سوار شد.

اما به‌محض سوارشدن به ماشين با لحني تند به من پاسخ منفي داد و گفت كه حاضر به ازدواج با هيچ‌كس نيست و تنها قصد بزرگ‌كردن فرزندانش را دارد. من اصرار كردم اما او جواب منفي داد و چون عصباني شده بودم با او درگير شدم و بعد با روسري وي را به قتل رساندم. پس از آن هم جسدش را به ويلايم در منطقه فشم بردم و در گوشه‌اي دفن كردم. با اعترافات اين مرد مأموران راهي ويلاي او شدند و جسد مقتول را پيدا كردند. سرهنگ حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران با بيان اين خبر گفت: متهم با قرار بازداشت موقت راهي بازداشتگاه شده و تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 293989

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha