شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
۰ نفر

پسر شرور که در درگیری دست به جنایت زده بود به بازسازی صحنه قتل پرداخت.

بازسازی صحنه قتل در خیابان سراج

ماجراي اين جنايت به 20اسفند‌ماه سال گذشته برمي‌گردد. آن روز مأموران پليس در جريان يك درگيري مرگبار در خيابان سراج تهران قرار گرفتند و راهي آنجا شدند. در بررسي‌ها مشخص شد كه پسر جواني در درگيري با ضربات چاقو از پا در آمده است. مأموران در محل جنايت به تحقيق از دوست قرباني كه در آنجا حضور داشت، پرداختند.

وي گفت: من و دوستم به فشم رفته بوديم كه هنگام برگشتن در خيابان سراج توقف كرديم تا دوستم از مغازه شارژ بخرد. وقتي پياده شد پسري قوي هيكل كه روي صورتش آثار چاقو بود با دوستم چشم‌در‌چشم شد. بعد ازآن با او درگير شد و چاقويي به سمت وي پرتاب كرد. پس از آن پا به فرار گذاشت. همين كافي بود تا تيمي از مأموران پليس آگاهي تهران جست و جوي خود را براي شناسايي و دستگيري عامل جنايت شروع كنند تا اينكه مدتي بعد از جنايت، متهم به دام پليس افتاد.

وي كه از اشرار شرق تهران بود در بازجويي‌هاي اوليه خود را بيگناه دانست اما وقتي شواهد را عليه خود ديد لب به اعتراف گشود و به جنايت اعتراف كرد.وي گفت: شب حادثه در خيابان سراج مقابل يك دكه ايستاده بودم كه خودرويي آن طرف خيابان نگه داشت و پسر جواني از داخل آن پياده شد. او به طرف مغازه آمد و وقتي به من رسيد چشم در چشم شديم كه به من اخم كرد. همين آغاز درگيري بين ما بود.

من نيز احساس كردم كه او قصد دارد چاقويي از كمرش بيرون آورد و به من ضربه بزند براي همين قبل از او من با چاقو ضربه‌اي به گردنش زدم و فرار كردم وي گفت: بعد از قتل از تهران خارج شدم و هر روز به خانه يكي از دوستانم مي‌رفتم. بعد از آن به خيال اينكه آب‌ها از آسياب افتاده و پليس به‌دنبال من نيست، به محله مان برگشتم كه با حضور پليس غافلگير شدم و گير افتادم.

به گزارش همشهري عامل اين جنايت عصر چهارشنبه به همراه ماموران، قاضي پرونده و سرهنگ محمديان رئيس پليس آگاهي تهران در خيابان سراج حاضر شد. در شرايطي كه جمعيت زيادي از مردم در محل جنايت حاضر شده بودند، جوان جنايتكار به بازسازي‌صحنه قتل و تشريح جزئيات نيمه شب خونين پرداخت. پس از آن سوار بر خودروي حامل زندانيان شد و به سلول خود بازگشت.

کد خبر 293872

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha