چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: پاکت استقلال در مزایده سوم پوچ بود، اما هواداران نگران نباشند و از هیچ چیز ناامید نشوند.

افشارزاده

بهرام افشارزاده در گفت و گو با فارس در مورد مزایده سوم استقلال که با ناکامی روبرو شد و پاکت خریدار استقلال پوچ درآمد اظهار داشت: بله، پاکت خریدار استقلال پوچ بود. باید ببینیم مجددا چه تصمیمی برای استقلال گرفته می شود.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کرد چنین شرایطی امروز برای استقلال پیش آید گفت: من فکر نمی کردم در هر صورت ما کار خود را انجام می دهیم و امیدوارم که هر چه زودتر وضعیت تیم مشخص شود تا تیم از بحران در بیاید. من هم مثل شما دوست دارم تکلیف روشن شود.

افشارزاده در مورد اینکه چرا با وجودی که در سال‌های اخیر شرایط استقلال در لیگ بهتر از پرسپولیس بوده اما خریدار برای سرخپوشان بیشتر از استقلال است گفت: شاید به خاطر تبلیغات است اما همه چیز درست می شود. هواداران استقلال نگران نباشند.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه با توجه به مزایده امروز و نامشخص بودن وضعیت این باشگاه ناامید نشده است، عنوان کرد: نه من هیچ وقت در عمرم ناامید نمی شوم.

افشارزاده در ارتباط با اینکه در جلسه با وزیر اقتصاد چه مسائلی عنوان شد و برای چنین روزهایی چه پیش‌بینی‌هایی شده گفت: ما در جلسه با وزیر اقتصاد همین راهکارها را بررسی کرده بودیم و مطمئن هستم تا هفته آینده تکلیف روشن می‌شود. امیدوارم که روز جمعه هم مثابل صبا به پیروزی برسیم و تیم شرایط بهتری پیدا کند.

کد خبر 293754

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha