همشهری آنلاین: جودوکاران نونهال و نوجوان کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی ارمنستان با کسب ۹ مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند.

تیم جودوی نونهالان و نوجوانان ایران

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، پيكارهای بین‌المللی جودوي ارمنستان موسوم به جام امیدهای المپیک روز يكشنبه (6 ارديبهشت) با حضور 224 جودوکار در قالب 34 تیم از 4 کشور ارمنستان، گرجستان، روسیه و ایران برگزار شد.

تیم‌های لرستان و خراسان شمالی به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات به روی تاتامی رفتند که در مجموع دو رده سنی بعد از میزبان، با کسب 2 نشان طلا، 1 نقره و 6 برنز نایب قهرمانی را به خود اختصاص دادند و گرجستان هم عنوان سوم را کسب کرد.

برای تیم لرستان در رده نوجوانان فردین نوری‌زاده در وزن 81- کیلوگرم نشان طلا و در رده نونهالان علی جوزایی در وزن 50- و امیربهادر سپهوند در وزن 60- کیلوگرم نشان برنز کسب کردند.

برای تیم خراسان شمالی هم در رده نوجوانان علی محمدی بریمانلو در وزن 55- کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کرد، مجید وحید بریمانلو در وزن 50- کیلوگرم نقره گرفت و حسین عزیزی در وزن 46- کیلوگرم و قاسم باقچقی در 81- روی سکوی سوم ایستاده و برنز گرفتند.

همچنین در رده نونهالان حسین سعیدی برجی در وزن 38- کیلوگرم، صادق آذرنگ در 42-، محسن نیستانی در 46- و ابراهیم محمدی در وزن 50- کیلوگرم برای تیم خراسان شمالی نشان برنز کسب کردند.

 

کد خبر 293447

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha