همشهری آنلاین: با برگزاری مراسم قرعه‌کشی مسابقات توسعه جهانی واترپولوی تهران در مقر فینا، ایران با کشورهای اتریش، اندونزی، تونس، گواتمالا و اروگوئه هم‌گروه شد.

Waterpolo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو، قرعه‌کشی مسابقات توسعه جهانی واترپولو تهران انجام شد و بر اساس آن تیم‌ها در قالب دو گروه شش تیمي با هم به رقابت می‌پردازند.

بر اساس این گروه‌بندی تیم ملی ایران در گروه B با تیم‌های تونس، اتریش، اروگوئه، گواتمالا و اندونزی قرار دارد. در گروه A هم تیم‌های مغرب، مالت، ترینیداد و توباگو، اکوادور، کویت و آذربایجان به مصاف هم خواهند رفت.

طبق برنامه ایران در نخستین دیدار خود به مصاف اتریش می‌رود. پس از اتریش به ترتیب با تیم‌های اروگوئه، گواتمالا، اندونزی و تونس دیدار می‌کند تا تکلیف مرحله مقدماتی مسابقات مشخص شود.

مسابقات واترپولوي توسعه جهانی (فیناترافی) تهران از سوم تا هشتم خرداد ۱۳۹۴ در استخر بین‌المللی ۹دی شیرودی برگزار می‌شود. سرمربی تیم ملی در این مسابقات سیروس طاهریان است. وحید رضایی و علیرضا شهیدی‌پور هم به عنوان مربی و مربی دروازه‌بانان وی را در امر هدایت ملی‌پوشان همراهی می‌کنند.

تیم ملی ایران برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها از اسفند ماه سال گذشته تمرینات متمرکز خود را در استخر ۹دی آغاز کرده است.


گروه‌بندی تیم‌ها در پنجمین دوره مسابقات توسعه جهانی واترپولو تهران- ۲۰۱۵:

گروه A: مغرب - مالت - ترینیداد و توباگو - اکوادور - کویت - آذربایجان

گروه B: تونس - اتریش - اروگوئه - گواتمالا - ایران - اندونزی

اسامی واترپلوئیست‌های حاضر در اردو:

سجاد عبدی - حامد کریمی - میثم جعفری - سیدمحمدسعید میرمهدی - نیما خوشبخت - حامد ملک‌خانبانان - امیرحسین خانی - علی پیروزخواه - امیرحسین برایی - مهدی دایی‌تقی - سهیل خادم پیر - مهدی عماد - علی رضاسلطانی - امید لطف‌پور - علی هرمزی - شاهد اسماعیلی - مسعود احمدی - امین قویدل

 

کد خبر 293415

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha