همشهری‌آنلاین: عضو شورای اسلامی شهر تهران، درباره دستاوردهای چهل و یک برنامه تهرانگردی خود، اظهار کرد: بسیاری از مصوبات مهم شورای اسلامی شهر تهران، ماحصل همین تهرانگردی‌ها است.

احمد مسجدجامعی

احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران، با تاکید بر اینکه ملاک ما آمار نیست و باید در جمع مردم حاضر شویم، گفت: گزارش هایی مانند باغات کن و زمین هایی که مورد آسیب قرار گرفته است، کلیدشان از همین تهرانگردی زده شده است.

وی عنوان کرد: معضلات و مشکلاتی که گاها دیده نمی شدند، در همین تهرانگردی ها دیده، مطرح و در بیشتر موارد به تصویب رسیده اند. در واقع ما این مشکلات را از سایه به آفتاب می آوریم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به باغات کن اشاره و تصریح کرد: در بازدید از باغات کن درخت چناری بود که شناسنامه اش به چنارهای خیابان ولیعصر می رسید. این درخت قدمت بسیار زیادی داشت. به گونه ای که هشت نفر دست در دست هم دور این درخت حلقه ای ایجاد کردند تا قطر آن مشخص شود.

مسجد جامعی ادامه داد: شیوه ما در کن نیز به گونه ای بود که با مدیریت شهری حرکت می کردیم و با هم پس از دیدن مشکلات و معضلات، به تفاهم می رسیدیم.

وی در پایان به مواردی که در تهرانگردی مورد بازدید قرار گرفته و در صحن شورا مطرح شده است اشاره کرد و گفت: کارخانه شن و ماسه و معدن سیمان که گفته می شد سلامت هوا را به خطر انداخته، مرمت و بازسازی عمارت ارباب هرمز و موزه صنعتی زاده و به سازی و نورپردازی امامزاده صالح (ع) و مساجد تاریخی تهران، بخشی از دستاوردهایی است که رسانه ها می‌توانند در قالب ماحصل تهرانگردی‌ها، به افکار عمومی معرفی کنند.

کد خبر 293396

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha