دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: ماکروگرافی و کلوز‌اپ (عکاسی از نمای نزدیک) دو نوع عکاسی بسیار مهم و حساس است که لزوم دقت و توجه به جزئیات را نسبت به سایر رشته‌های دیگر عکاسی بیشتر می‌طلبد.

کتاب عکاسی ماکرو و کلوز‌آپ

به عبارتي ديگر، نگاه به جهان پيرامون از دريچه عكاسي ماكرو، شگفتي آفرين است و بي‌شك جهان مملو از رازوارهايي بديع و شگرف است و آنچه عكاسي ماكرو و كلوزآپ شايد كمي بيشتر از ساير شاخه‌هاي عكاسي متمايز و چه بسا جذابتر مي‌كند همانا تنوع و كثرت موضوعات تصوير براداري در اين نوع عكاسي است.

كتاب عكاسي ماكرو و كلوز‌آپ، نام کتاب کم نظیري است كه شامل آموزش اصول، تکنیک‌ها، روش‌ها، تجهیزات و ریزه‌کاری‌های مهارتی عکاسی ماکرو و کلوزآپ است که برای اولین بار در ایران به کوشش کاوه فرزانه به زبان فارسی تالیف و تدوین شده است.

این کتاب نفیس و ارزشمند، بیش از 600 عکس شگفت‌انگیز ماکرو و کلوزآپ از طبیعت و حیات وحش ایران، طی سال‌ها فعالیت تحقیقاتی و میدانی توسط نگارنده تهیه و با توضیحات آموزشی به دوستداران هنرعکاسی تقدیم شده است.


اين كتاب اولين اثر كاوه فرزانه است كه از بیست و پنجم فروردین 1394 تقديم علاقمندان هنر عکاسی مي شود.

كتاب عكاسي ماكرو و كلوز‌آپ تاليف كاوه فرزانه توسط انتشارات برازنده در زمستان 93 در 550 صفحه رنگي به قيمت 65 هزار تومان منتشر و روانه بازار كتاب شده است.

علاقه‌مندان مي‌توانند با شماره تلفن 44627469 در تهران جهت تهيه اين كتاب تماس حاصل نمايند.

کد خبر 293379

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha