همشهری آنلاین: ساختمان جدید صندوق قرض الحسنه منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور صبح امروز توسط حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

 آل هاشم

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در آئین افتتاح این صندوق در سخنانی با تشریح نقش ارتش در سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی افزود: عزت و اقتدار ارتش یکی از دغدغه های مهم حضرت امام (ره) از آغاز نهضت اسلامی بود. ایشان با فرمان تاریخی خود 29 فروردین را روز ارتش نامگذاری فرمودند تا پاسخ مناسبی باشد به وفاداری ارتشیان قهرمان به آرمانهای انقلاب اسلامی.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز تشکر از کلیه عواملی که در آماده سازی ساختمان صندوق قرض الحسنه این یگان پدافندی مشارکت داشته اند، افزود:یکی از عوامل مغفرت، قرض الحسنه است و امیدواریم در این کار خیر همه ما شریک بوده و مورد مغفرت الهی قراربگیریم و بسیار خرسندیم که در چنین ایام مبارکی و در آستانه سالروز ولادت باسعادت مولی الموحدین امام علی (ع) این صندوق افتتاح می شود.

شایان ذکر است، ساختمان صندوق قرض الحسنه منطقه پدافند هوایی شهید سرتیپ برادری تبریز به مساحت 106 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 106 میلیون تومان در مدت زمان 10 ماه ساخته شده است.

کد خبر 293358

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha